vlana Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Hallo,ik ben een beetje nieuw met het koppelen van nijnen:$Maar heb het wel precies zo gedaan als hier op de site werd uitgelegd.En wonder boven wonder: het lukte!Beide koppels vinden elkaar leuk al is het ene koppel wat aanhankelijker dan het andere:kissing: Nu gaan de nijns volgende week de buitenren weer in en dus heb ik een vraag.'s avonds zitten de koppels nog even gescheiden, maar ik wil ze natuurlijk snel bij elkaar hebben.Vandaag gaan ze de schuur in.Nu heb ik in de buitenren 2 delen, de rammen kunnen niet samen.Er staat in ieder deel 1 nachthok. Kan het koppel hier samen in, of moet ieder konijn een eigen nachthok hebben?Ik heb ze gisteren overdag in de ren gedaan en beide nijnen hopsen in en uit het hok.tips?:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Ik snap niet helemaal over hoeveel konijnen en koppels je het hebt?En wat zijn de koppels? 2 mannen en 2 vrouwen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 februari 2008 Delen Geplaatst: 6 februari 2008 Na je voorstellen te hebben gelezen.Heb je dus 2 koppels beide koppels man en vrouw.Als het nacht hok voor beiden samen groot genoeg is.Gewoon een nachthok per koppel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...