JacB 1541 Geplaatst: 6 april Auteur Delen Geplaatst: 6 april Wat goed @Evee! Klinkt idd heel nuttig en zinvol! Volgens mij hebben ze dat bij ons niet. Zal eens kijken op de site. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1541 Geplaatst: 7 april Auteur Delen Geplaatst: 7 april Heb even gekeken, ze hebben niet dat wat jij schrijft @Evee maar wel iets wat er een beetje op lijkt. ‘Praktijkgerichte buitenlessen’ heet het; een serie lessen op verschillende locaties (variërend van bos tot winkelstraat) waar je in een klein groepje (maximaal 4) gaat trainen op de dingen die in de V1 aan bod gekomen zijn. Denk aan af&blijf, zit&blijf, hierkomen, volgen (los en vast) etc. Alles in een omgeving met veel prikkels. Dit ga ik absoluut doen met Tumtum na de V1! Morgen meteen ons even opgeven. Er zijn twee delen van, dus na de V1 ga ik eerst die twee delen doen voor ik verder ga met de V2 en V3. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.