Ga naar inhoud

Verslag Tumtum

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Even een klein verslag van vanmorgen.    Om 10.30 uur waren we in Montfoort. Suus, van de hondenschool, was er iets na ons. Zij nam de puppytest af. Alledrie de teefjes moesten getest worden

En nog een knap koppie 😍

Tumtum is vanaf vandaag officieel uit de bench overdag. Ze ging er al niet meer uit zichzelf in liggen (wat ze voorheen wel nog deed) en toen we vorige week even een boodschap gingen doen en de honden

Heb even gekeken, ze hebben niet dat wat jij schrijft @Evee maar wel iets wat er een beetje op lijkt. ‘Praktijkgerichte buitenlessen’ heet het; een serie lessen op verschillende locaties (variërend van bos tot winkelstraat) waar je in een klein groepje (maximaal 4) gaat trainen op de dingen die in de V1 aan bod gekomen zijn. Denk aan af&blijf, zit&blijf, hierkomen, volgen (los en vast) etc. Alles in een omgeving met veel prikkels. 
Dit ga ik absoluut doen met Tumtum na de V1! Morgen meteen ons even opgeven. 
Er zijn twee delen van, dus na de V1 ga ik eerst die twee delen doen voor ik verder ga met de V2 en V3. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .