mammafelina Geplaatst: 10 december 2020 Delen Geplaatst: 10 december 2020 Sinds de operatie van Fluffy afgelopen dinsdag zitten hij en Pip binnen in huis op een plek zonder verwarming. Nu zie ik dat vooral Pip behoorlijk wat haar verliest. De planning was om ze zaterdag weer buiten te zetten omdat de buitentemperatuur dan iets hoger is dan nu waardoor het verschil tussen binnen en buiten iets minder groot is. Nu vraag ik me af of dat misschien te lang is aangezien Pip nu al haar vacht verliest. Kan ik ze dan misschien beter vanmiddag al naar buiten doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 december 2020 Delen Geplaatst: 10 december 2020 7 a 10 dagen zou moeten kunnen zonder al te veel problemen. Haar verliezen kan ook door stress zijn. Maar als ze fit genoeg is om weer naar buiten te gaan, dan zou ik dat weer doen. Voor de temperatuur op peil houden na de operatie is 1 a 2 nachtjes / dagen binnen voldoende. Dus wat dat betreft zou ze al terug naar buiten kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 10 december 2020 Delen Geplaatst: 10 december 2020 Ik zou in eerste instantie naar Fluffy kijken, houdt ze haar temperatuur goed op pijl, hoe ziet de wond eruit, hoe gaat het met de pijn? Wat betreft de pijn denk ik, kou versterkt dat wel... is het slim om haar met temperaturen rond het vriespunt naar buiten te doen? Weet je ongeveer hoe warm de ruimte is waar ze zitten? Je originele plan lijkt mij prima, ruim binnen een week, de temperatuur is dan beter en je hebt geen vorst meer in de dagen erna. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2020 Bedankt voor de reacties! Met Fluffy lijkt het goed te gaan gelukkig. Hij is nog niet helemaal zichzelf, maar doet het op zich prima. Ik hou me dan gewoon aan mijn eerste plan om ze zaterdag weer naar buiten te doen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten