Ga naar inhoud

Even voorstellen!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Mijn naam is Michelle en ik woon samen met mijn lieve twee pluizebolletjes Nina (donkerbruin) en Boris(lichtbruin). Nina heb ik al sinds ze 12 weekjes oud was, ze is nu bijna 2 jaar oud, Boris woont sinds twee maanden bij mij thuis, daarvoor woonde hij in het asiel. 2 konijntjes in huis is wel even wennen als je er eentje gewend bent! Het is heel gezellig in huis en ik zou ze ook nevernooit meer kunnen missen!! 🥰

20201208_223858.jpg

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Bambi&Fendi:

Ja ze zien er superlief uit! En welkom! Wat fijn dat Nina nu een vriendje heeft ☺️

Dankjewel! Ze zijn ook heel leuk samen 😃 Het was best wel even een stap maar ik ben heel blij dat ik het gedaan heb voor Nina maar stiekem ook een beetje voor mezelf 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .