Ga naar inhoud

Wachtkamer dierenarts


Marcovka

Aanbevolen berichten

Zou het geen optie zijn om je konijnenmandje aan de assistente te geven, zodat die het beestje even achter neer kan zetten? Als je konijn geopereerd wordt, kun je hem toch ook afgeven, en dan plaatsen ze hem in een speciaal kamertje? Of misschien kunnen ze hem - als daar genoeg ruimte is - achter de balie zetten, op tafel of op de grond. Ik denk dat ik dat in zo'n situatie zou vragen. Lijkt me een heel redelijk verzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe heb je geen groot kamertje nodig om konijnenmandjes weg te zetten. Moet wel een deur in, anders hoor je dat gepiep en gejank nog steeds. Blaffen komt er toch wel doorheen.

Het valt me op dat het vooral misgaat als er meerdere honden tegelijk binnen zijn. En het ligt aan de opvoeding vd hond. Gisteren was er ook een hond bij de dierenarts, maar die was gewoon rustig. Geen probleem. Maar er zijn honden die echt helemaal uit hun dak gaan binnen. Niet alleen konijnen vinden dat niet leuk, hun baasjes evenmin. Ik zit ook niet voor de lol bij de dierenarts en wil dat gejank ook niet aan mijn kop. Sommige mensen vinden het misschien leuk en schattig, ik kan alleen voor mezelf spreken.

 

Ik weet nog wel van vroeger toen ik als kind met de hond van ons naar de dierenarts moest. Die hond had binnen in het verleden niet zulke goeie ervaringen gehad en zat de hele tijd te piepen. Hij wou niet eens over de drempel van de deur, we moesten hem echt naar binnen duwen en trekken. Op zich begrijpelijk, je kan het een hond net zo min uitleggen als een konijn.

 

Misschien is het meestal dringend Kolino. Ik ben niet zo vaak bij de dierenarts geweest, maar al die keren kon het wachten. De jaarlijkse controle en vaccinaties is misschien het meest voorkomend, dat weet ik niet. In dat geval maakt twee weken uitstel niets uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2020 at 20:03 zei Marcovka:

 

Misschien is het meestal dringend Kolino. Ik ben niet zo vaak bij de dierenarts geweest, maar al die keren kon het wachten. De jaarlijkse controle en vaccinaties is misschien het meest voorkomend, dat weet ik niet. In dat geval maakt twee weken uitstel niets uit.

Als jij belt voor een afspraak is het 9 van de 10 keer dringend en dus spoed.

De jaarlijkse controle en vaccinaties zijn maar 1x per jaar.

Een gasaanval of verstopping komen vaker voor. Dus altijd SPOED!! En dan wacht je zeker niet op zo'n tijdsblok of wat dan ook, dan is je konijn dood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .