mammafelina Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 Zoals de meeste van jullie weten wordt mijn rammetje Fluffy aanstaande dinsdag geopereerd. Zijn rechter oogje moet verwijderd worden ivm ec in dat oog. Nu zijn wij al druk bezig om een tijdelijk verblijf voor binnen te regelen zodat Fluffy de eerste paar dagen na zijn operatie binnen kan herstellen. De ren is inmiddels bezorgd en wordt morgen of zondag in elkaar gezet. Ik zou alleen nog graag de open toiletbak die we nu buiten gebruiken vervangen voor een dichte kattenbak. Kan ik dit dinsdag zomaar doen en snappen Fluffy en Pip dan dat, ze daar moeten plassen en keutelen of is het beter om ze er nu buiten al aan te laten wennen en hem dan dinsdag naar binnen te verplaatsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 Ik denk dat ik het of echt nog ruim voor de operatie zou doen (bijvoorbeeld vandaag dus!) of pas als hij daarna hersteld is en een beetje door heeft hoe de wereld werkt met maar één oogje. Ik zou het niet dinsdag doen, dat op het moment dat hij voor het eerst naar buiten gaat, de toiletbak ook nog eens compleet anders is 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 4 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2020 Dan ga ik hem zo halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 Ik zou het inderdaad ook van tevoren doen, niet alleen voor hem om te wennen maar ook omdat je de toiletbak natuurlijk neerzet omdat je wil dat ze hem gebruiken en daar heb je in een vreemde ruimte toch meer kans op als ze het linken aan hun oorspronkelijke toilet/plasplek. Overigens had ik laatst de reserve kattenbak binnen gezet omdat mijn kat ziek was, daar zit geen deurtje meer in. Mijn konijn met één oog was er niet uit te slaan, als ik iets voor de ingang zette omdat het natuurlijk echt niet de bedoeling was dat ze in de kattenbak van de kat zat ging ze net zolang aan de slag tot ze er weer in kon 😅 dus die had er in elk geval echt geen moeite mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 Ik heb er nooit problemen mee gehad, niet bij de wisseling van bak en ook niet met nieuwe konijntjes. Wel het deurtje eruit gehaald. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 4 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2020 Hij staat nu in het hok. Fluffy heeft er al even in gezeten, maar leek in eerste instantie wat moeite te hebben om er weer uit te komen. Na even proberen lukte het wel. Ik kijk even aan hoe het gaat en haal indien nodig ook het deurtje eruit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 Hier ook geen moeite met een dichte bak, die ik als zandbak gebruik. Wel inderdaad zonder deurtje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2020 Die twee eigenwijze deugnieten van mij zijn het nog niet helemaal eens met hun nieuwe toilet 🤔 Ze duwen hem met z'n tweeën van de kant en gaan er gewoon achter zitten keutelen en plassen ☹ Begin van de avond even de losliggende keutels in de nieuwe bak gegooid en een stuk keukenpapier met hun plas er aan ook er bij gegooid. Hopelijk helpt het. ❤🐇🐇❤ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten