Ga naar inhoud

Ram wappert met oren


Ilona Denhert

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Mijn ram wappert al sinds eergisteren met zijn oren. Ik heb al eens proberen kijken in zijn oor maar daar is niets te vinden. Ik heb eens geïnformeerd aan het asiel van waar hij komt en ze zeggen dat ik eens moet spoelen met een nat doekje of washandje. Ik heb hem echter nog maar 2 weken en hij is nog niet volledig vertrouwd aan mij, dus dat spoelen laat hij niet toe. Hebben jullie tips voor mij? Ga ik hier best mee naar een dierenarts? Ik ben van België van West-Vlaanderen maar weet niet echt een konijnenexpert zijn, iemand tips of ervaringen met een dierenarts in WV? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er zeker mee naar een dierenarts gaan! Een enkele keer wapperen of krabben is niet erg, maar als het opvallend veel is is er meestal wel wat aan de hand, een oorontsteking bijvoorbeeld. Beter even na laten kijken. Er staat een lijst met konijnkundige dierenartsen bij de artikelen, ik weet niet zeker of er ook artsen in België op staan. 

  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .