Ga naar inhoud

Bunny Nature konijnen droom.


Mira11

Aanbevolen berichten

In mijn zoektocht naar een graan en sojavrije pellets voor mijn cavia's kwam ik Bunny Nature cavia droom tegen. 

Nu hebben ze ook een konijnen variant. 

Konijnen droom basic. Nu staan de ingrediënten me erg aan, veel meer natuurlijk dan in andere voermerken. Voor zover ik kan zien is het een goede brok. Als dat niet zo is hoor ik dat graag. 

De vitamine A en D zijn wel een stukje lager. Nu vraag ik me af of die nog hoog genoeg zijn. Ook voor binnenkonijnen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het op zich een prima brok, heb hem sinds een tijdje ook in de webwinkel. Ik vind hem wel wat aan de prijs. Hij is niet graanvrij. 

Op de verpakking staat wel dat het een brok is die je onbeperkt de hele dag door mag voeren, dat raad ik niet aan, gewoon net als elke andere brok met mate. En vooral heel veel hooi. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Evee:

Ik vind het op zich een prima brok, heb hem sinds een tijdje ook in de webwinkel. Ik vind hem wel wat aan de prijs. Hij is niet graanvrij. 

Op de verpakking staat wel dat het een brok is die je onbeperkt de hele dag door mag voeren, dat raad ik niet aan, gewoon net als elke andere brok met mate. En vooral heel veel hooi. 

Ik heb nog in je webshop gekeken en zag hem niet staan. Nu weer gekeken en ik heb alleen de eerste pagina bekeken niet de tweede 🤦‍♀️😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, hij komt denk ik vandaag weer binnen, ik heb het nog maar minimaal op voorraad om eens te kijken of het verkoopt, of er interesse is. 

 

Hij staat achteraan, om de een of andere reden pakt de webwinkel de volgorde van invoeren van de producten als de volgorde, nieuwe producten staan dus achteraan... daar moet ik nog eens mee aan de slag om dat te veranderen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mira11, heb je ook al naar beaphar nature gekeken, die hebben ze ook voor cavia's, volgens mij zit daar ook geen soja in. 

Plantaardige bijproducten (Timothy hooi 49%, Kruidenhooi 10%, Cichorei 5%, Inuline 0,2%, Yucca Schidigera 0,05%, Druivenpitextract 0,01%), Zaden, Plantaardige Eiwitextracten, Vruchten (Appel 5%), Mineralen, Oliën en vetten, Gist, Algen (Spirulina 0,01%).

Het is alleen even de vraag waar het plantaardig eiwit-extract van is gemaakt, dat durf ik zo niet te zeggen.

aangepast door Kolino
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Konijnen heb je dus een vergelijkbaar product:

 

Plantaardige bijproducten (Timothy hooi 65%, Kruidenhooi 10%, Cichorei 5%, Inuline 0,2%, Yucca Schidigera 0,05, Druivenpitextract 0,01%), Zaden, Vruchten (Appel 5%), Plantaardige Eiwitextracten, Mineralen, Algen (Spirulina 0,01%).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .