Ga naar inhoud

Waar werd jij blij van in 2020?

Aanbevolen berichten

Ik kan niks bedenken... alleen iets wat nog moet komen: de komst van Tumtum. En ook wel de komst van Rummikub, maar we zitten nog in de aftast-fase dus nu is dat nog niet zo heel erg leuk. Wordt wel steeds leuker. 
Verder was het geen rotjaar, maar ook geen topjaar. Beetje er tussen in 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het beste van dit jaar is toch wel dat, ondanks corona, onze zoon (en wij) hulp krijgen.

Ik aan het werk ben, en zo snel al in functies omhoog groei.

En onze kat die we mogelijk dit weekend gaan halen, dan heeft mijn man ook een kameraad voor de dagen dat ik niet thuis ben.

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb eindelijk na 8 jaar wachten mogen gaan verhuizen naar semi-begleid wonen

ben ook erg blij dat de bomma ( en konijn ) nu op de perfect plek is bij begleider en zijn kinderen die haar

vertroetlen , flodderen  en alle aandacht geven dat ze verdient , en ik hoop haar nooit meer te zien op het dagcentrum.

het enige mispunt is het plotse overlijden van stampertje en de rosse maar daar hebben we de vele foto's van en ook de herineringen van de 2 grootste deugenieten die de konijnen wereld heeft gekent 🙂

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Eigenlijk van niet heel veel. Er is echt te veel gebeurd.

Ik denk dat ik van jullie allemaal heel blij ben geworden. Het was een jaar vol met dierenartsbezoeken. Door jullie tips en adviezen vond ik toch een soort van steun en geruststelling. Ik ben echt dankbaar dat ik dit forum heb herontdekt. Ik denk dat zonder de hulp van de lieve mensen op dit forum alles nog veel zwaarder was. Ik denk dat ik dit jaar sowieso wel 25 keer op afspraak ben geweest en 3 keer in spanning afgewacht hoe de narcose is gegaan. Ondanks dat ben ik heel erg blij met mij lieve Vlekje. Ik meen het nog steeds, ik wil ook niet sentimenteel zijn ofzo, maar zonder jullie hulp was dat allemaal zoveel zwaarder geweest.

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet nog iets waar ik blij van word. Ik ben regelmatig iets kwijt, mijn korte termijn geheugen is helaas heel slecht. Portemonnee, sleutelbos, telefoon enz. Ik ben sinds dit jaar aan de tiles. Een pasje in je portemonnee, een hangertje aan de sleutelbos. Dat is een bluetooth tracker, waarmee je in een paar seconden je spullen gevonden hebt 😄

• Vind ik leuk 2
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dankzij de coronacrisis is het contact met mijn vrienden nóg beter geworden. Doordat we minder konden shoppen/uiteten e.d. zijn we vrijwel elk weekend gaan wandelen. Ik merk dat de gesprekken tijdens het wandelen intensiever en diepgaander zijn dan normaal.  

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Poeh.. Goede vraag. Over-all is 2020 gewoon een ***jaar. Denk dat ik toch wel het meest blij ben met de vriendschap die ik met een collega heb opgebouwd. Ze heeft ook konijntjes en is echt supertof. We hadden begin van het jaar alleen contact via het interne chatsysteem, daarna ook via Whatsapp en inmiddels ook met partners al verschillende dates gehad en het klikt echt zo goed! En mijn contractverlenging midden in de coronatijd natuurlijk. Als het goed is, hoor ik deze maand of het een vast contract gaat worden. Daar hoop ik zo op!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn jaar begon al slecht met weer schimmel in mijn longen. Paar maanden later moest ik Buurvrouw in laten slapen. Daarna kwam Sjaakie, daar werd ik erg blij van maar die werd na 5 maanden ziek en overleed. Tommie die ziek was en zo gestresst dat ik dacht dat hij dood zou gaan. Mijn oma overleed met euthanasie, ze ging er hard achteruit door de coronacrisis. Mijn biologische vader belandde met een streptokokken ontsteking in het ziekenhuis. Coco die ondertussen als zn kiesjes verliest. Dus veel verdriet. Ik ben wel blij dat ik Sjaakie mocht leren kennen, dat kleine knuffelkontje.

Ik heb een nieuwe Xbox gekocht in maart, daar werd ik ook blij van. Kon ik toch met een vriend op afstand gamen en met mijn zusje. En voor haar klas doe ik vrijwilligerswerk wat ook erg leuk is (134 kadootjes voor sinterklaas inpakken bv, dat is voor de hele school)

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .