Spring naar bijdragen

Waar werd jij blij van in 2020?

Recommended Posts

Het was een raar jaar, voor iedereen. Maar inmiddels is het jaar weer bijna voorbij, en komt de tijd van alle jaaroverzichten en terugblikken weer.

Ik zag onderstaande vraag voorbij komen op twitter en ik ben wel eens benieuwd wat bij jullie het antwoord is!

Wat heb je gedaan of gekocht dit jaar waar je heel blij van werd?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn het jaar gestart aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat dat toch nog steeds is waar ik het meest blij van word 😄  Het was echt een droomreis voor mij, de zuidpool. En ik ben zooo blij dat die droom is uitgekomen!

En ik ben eindelijk aan een cursus Spaans begonnen, en hou het nog steeds vol 😄 

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb begin dit jaar mijn werkkamer en in de zomer de logeerkamer helemaal opgeknapt. Die stonden nog helemaal vol met zooi van familie, dus eerder kon ik er niks mee. Sowieso was het geen overbodige luxe om een fijne werkplek thuis te hebben maar toen kwam covid-19 😅

ACtC-3ePNgOjMDun4tz0x2UFFauZQuhiRQHJcLxGE74yQHdNdw8mIzz2CZGsgVokwFpZs95g6NBTiskK7W4HIIB-eJdBaTZ_zWx1vld1Z2Eem5oGSG8BT9jvi0vf44unOBHhMWubtFtAdEV8N6P3uMaRno_J=w1380-h777-no?authuser=0

• Vind ik leuk 8
Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Dollie:

Ik heb begin dit jaar mijn werkkamer en in de zomer de logeerkamer helemaal opgeknapt. Die stonden nog helemaal vol met zooi van familie, dus eerder kon ik er niks mee. Sowieso was het geen overbodige luxe om een fijne werkplek thuis te hebben maar toen kwam covid-19 😅

ACtC-3ePNgOjMDun4tz0x2UFFauZQuhiRQHJcLxGE74yQHdNdw8mIzz2CZGsgVokwFpZs95g6NBTiskK7W4HIIB-eJdBaTZ_zWx1vld1Z2Eem5oGSG8BT9jvi0vf44unOBHhMWubtFtAdEV8N6P3uMaRno_J=w1380-h777-no?authuser=0

Dat ziet er gezellig uit! Zo ga je met plezier aan het werk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteraard de aanwinst van mijn konijntjes! In mei in huis gehaald, nog steeds één van de dingen in heel mijn leven (niet alleen 2020) waar ik enorm blij van wordt (zoals jullie vast wel begrijpen 😁)

En ik heb mijn eerste huis gekocht met mijn vriend! Gelijk een goede start straks van 2021; 5 januari krijgen we namelijk de sleutel!! Nog wel een nieuwe badkamer erin zetten en alle andere werkzaamheden zullen vast genoeg stress nog gaan geven 😅Maar over het algemeen ontzettend blij natuurlijk

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel erg maar ik kan letterlijk niks bedenken waar ik dit jaar heel blij van geworden ben... Het was sowieso een kl*te jaar. Met corona natuurlijk, m'n vader die kanker heeft, m'n man die sinds juli ziek is en wat nu gelukkig beter gaat maar nog steeds niet hersteld, niet op vakantie geweest en geen leuke dingen gedaan. 

Dus waar ik me nu maar op focus is volgend jaar, hopelijk dan weer op vakantie en voor mijn part 2 keer en het belangrijkste is dat m'n man weer helemaal opknapt 🍀

• Verdrietig 5
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Rosinda:

Uiteraard de aanwinst van mijn konijntjes! In mei in huis gehaald, nog steeds één van de dingen in heel mijn leven (niet alleen 2020) waar ik enorm blij van wordt (zoals jullie vast wel begrijpen 😁)

En ik heb mijn eerste huis gekocht met mijn vriend! Gelijk een goede start straks van 2021; 5 januari krijgen we namelijk de sleutel!! Nog wel een nieuwe badkamer erin zetten en alle andere werkzaamheden zullen vast genoeg stress nog gaan geven 😅Maar over het algemeen ontzettend blij natuurlijk

Dat is leuk! Veel succes met klussen maar het resultaat wordt vast heel mooi!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Newby1981:

Heel erg maar ik kan letterlijk niks bedenken waar ik dit jaar heel blij van geworden ben... Het was sowieso een kl*te jaar. Met corona natuurlijk, m'n vader die kanker heeft, m'n man die sinds juli ziek is en wat nu gelukkig beter gaat maar nog steeds niet hersteld, niet op vakantie geweest en geen leuke dingen gedaan. 

Dus waar ik me nu maar op focus is volgend jaar, hopelijk dan weer op vakantie en voor mijn part 2 keer en het belangrijkste is dat m'n man weer helemaal opknapt 🍀

Zie nu pas dat je deze ervoor had gezet.. wat vervelend allemaal om te horen eg 😞 hopelijk heb je wel een beetje plezier gehaald uit de kleine lichtpuntjes die er hopelijk toch wel zijn geweest en wordt 2021 10x beter voor je!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Rosinda:

Zie nu pas dat je deze ervoor had gezet.. wat vervelend allemaal om te horen eg 😞 hopelijk heb je wel een beetje plezier gehaald uit de kleine lichtpuntjes die er hopelijk toch wel zijn geweest en wordt 2021 10x beter voor je!

Jazeker hoor, het is niet maar alleen ellende. Genoten van het mooie weer in 2020 en natuurlijk van de diertjes 🙂 Die toveren altijd een glimlach op je gezicht!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Onze reis naar Panama in februari.

Koeien knuffelen als prima corona activiteit.

De herkoppeling van Betsy aan Gijs en de heerlijke periode van super vrolijke blije konijntjes.

Mijn vriend die palen in de tuin heeft gemaakt zodat ik de hele lente en zomer in een hangmat heb kunnen bungelen.

Aangenomen worden bij mijn huidige werkgever.

Best veel toch!

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

Frits de cavia is nieuw in de familie gekomen. Cavia Olivier die ik heb opgevangen nadat hij zwaar verwaarloosd was en het feit dat ik weer een goed plekje voor hem kunnen vinden. 

Ik kan enorm genieten van hele kleine dingen. 

Knutselen en lekkere dingen bakken (en opeten 😄 ) met mijn nichtje.

Kijken en knuffelen met mijn beestjes. Iemand online helpen met tips over cavia's en konijnen. 

De zon die schijnt en de regen zo s'avonds als het donker is tegen het raam aan. 

Mijn nieuwe sierkussen voor een prikkie die mijn hele woonkamer er anders uit laat zien.

Als ik weer een stapje heb gemaakt in het milieuvriendelijker leven. 

Een videogesprek met mijn vriendin die ver weg woont. 

Ik voel me soms heel dankbaar als ik de kraan open draai en er komt schoon en warm water uit. 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Na dat 2019 een rollercoaster jaar was, met onderandere het verlies van vier dieren, starten van een nieuwe relatie, en een ziek konijn waarvan tot op heden niet duidelijk is wat er aan de hand was, was de hoop dat 2020 iets rustiger en positiever zou worden. 

In januari werd ik flink ziek met een fikse longontsteking, toen ik daar van herstelde werd mij oma ernstig ziek. Uit eindelijk is ze in juni overleden. Een paar dagen na de crematie hebben we de hond van mijn ouders moeten laten inslapen van nog een 6 jaar oud. 

Met mij en m'n vriend ging het niet zo lekker en daardoor ook in onze relatie flink op en neer. 

In juni ben ik op.mn pols gevallen en daar heb ik nog steeds last van, ziet er ook niet daar uit dat het snel beter gaat worden en ook niet dat het helemaal goed gaat komen.

We zouden naar mijn ouders (Oostenrijk) gaan in juni en december, gezien mn vriend voor het eerst in 10 jaar vrij is met kerst en dat de komende jaren ook niet gaat zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet lukken. En uiteraard ligt er nu sneeuw, wand ja, ik ben niet in Oostenrijk 😢

Waar ik dankbaar voor ben, is dat ondanks alles, de relatie tussen mij en mn vriend op dit moment erg goed gaat. 

Mijn wens is voor volgend jaar om een wat rustiger, minder turbulend jaar te hebben om even bij te kunnen komen

• Verdrietig 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit jaar is een rodeo en ik hoop echt dat volgend jaar wat rustiger zal zijn. Toch zijn er ook dingen waar ik nog steeds heel blij mee ben. Deze zomer heb ik een inloopkast laten maken van mijn rommelkamer, ik word nog steeds elke keer blij als ik daar naar binnen loop. En natuurlijk het behalen van een plekje op de Deans list. 

bewerkt door Floppyears
Typefoutje
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Er waren veel (mentale) tegenslagen, maar dankbaarheid is altijd effectief om negatieve gevoelens tegengaan. 🙂

Uiteraard de komst van Ozai 🐰  Het is echt 1 grote blessing om thuis te werken en toch een heel gezellig gezelschap te hebben. Het was echt al jaren een droom om weer voor een konijntje te kunnen zorgen en daar geniet ik elke dag van. 🥰  Ik werd er ook blij van dat de sportschool weer openging en sindsdien open is gebleven. Sporten is echt een routine voor mij geworden.

Mijn goal voor 2021 was meer nieuwe vrienden maken en mensen ontmoeten (meestal nogal een huismus en introvert). Ik dacht dat corona erg in de weg zou staan van dit doel, maar uiteindelijk heb ik toch hele leuke nieuwe mensen leren kennen. 😊

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .