Ga naar inhoud

Kijk uit als je de ikea alles houder gebruikt als hooiruif !


x_blvck

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is er vast in komen te zitten ze heeft ook echt een super small koppie maar dacht mischien handig om hier even in te gooien want ik had er eerlijk gezegt niet over nagedacht ( ook wel dom van mezelf ) 


Ze is trouwens inorder ! Heb haar los geknipt verder heeft ze zich niet bezeert maar was wel even een beetje ontdaan. Ze heeft lekker wat extra verse groente gekregen en toen was ze weer hellemaal gelukkig haha 
 

( en voordat iemand denkt dat ik eerst op me gemak fotos ging maken is absoluut niet zo maar me vriend was alleen thuis en wist niet zo goed hoe die dit moest aanpakken want hij kreeg het hoofdje er niet doorheen en toen stuurde die gestrest die fotos)39065C84-A568-4B6F-AEE7-749DA1ECB6ED.thumb.jpeg.cff936f0be0de5eb4e43876dcbccda52.jpeg

6131B74C-56BA-4EA9-AABA-2FAFBE4AFFD6.jpeg

aangepast door x_blvck
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ach, wat sneu. Fijn dat je haar enigszins makkelijk hebt kunnen bevrijden.

 

Ik ben bij elke ruif bang dat ze erin blijven hangen, dus heb er geen. Misschien overdreven, maar ik durf het echt niet aan.

Ja ik stap er nu ook vanaf ! Ben blij dat ze hem van de muur heeft af kunnen trekken want had hem al vrij hoog hangen anders ben ik bang dat ze zichzelf mischien ( heel cru gezegt ) opgehangen had 😣😣

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ach, wat sneu. Fijn dat je haar enigszins makkelijk hebt kunnen bevrijden.

 

Ik ben bij elke ruif bang dat ze erin blijven hangen, dus heb er geen. Misschien overdreven, maar ik durf het echt niet aan.

Ik heb zo'n ruif die aan de buitenkant van de tralies hangt, de tralies dienen als ruif zeg maar, daar kunnen ze no way in vast komen te zitten!

 

Wat zielig voor je konijntje! Film dat ze snel bevrijd is, snap dat je dat ding meteen weg doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Pablo&Lola:


Bedoel je dat de ruif buiten de ren hangt met de ‘open’ kant tegen de tralies aan? Dat is best wel slim bedacht.

Ja kijk zoIMG_20201202_214948.thumb.jpg.96950bceea154da7428647e3aeaee707.jpg

 

Gewoon in de webshop te koop. Zoals je ziet hangt er achter aan dat kleine huisje ook nog een ruifje, dat is wel zo'n metalen, wat meer risico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, gelukkig is dat goed afgelopen zeg..! 😱

 

Hier ook geen ruif, ik gooi het in het nachthok. Uit de ruif eten ze het niet, los vreten ze het als een bootwerker. Maffe beesten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is trouwens wel heel aanhankelijk ineens terwijl ze normaal gesproken wel eens komt kijken maar nu wil ze ook de hele tijd aandacht hebben, ik snap het niet zo goed want ze eet en springt en speelt wel gewoon met haar maatjes en ziet er niet uit alsof ze ergens last van heeft, maar haar gedrag is wel verandert.

 

zou ze door hebben gehad dat ik haar geholpen heb ? Zijn konijnen zo slim? 😅 kan me haast niet voor stellen dat konijnen op dat vlak zo ontwikkelt zijn eigenlijk.
 

 

B46BBB24-8109-4281-A696-4FFF4582E4D5.jpeg

43F4C63E-6A2D-45CC-83B2-6781DC6394CC.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .