Ga naar inhoud

overwegingen stoppen of doorgaan met konijnen

Eefje

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Evee:

Pleun, Lien, Loes, Saar(tje), Jannie, Kees, Bep, Lia, Marie, Ada, Clara, Irma, Paula

Of als je ouderwets Zeeuws wil gaan: Leuntje, Tannetje, Maatje

Aanvulling op ouderwets Zeeuws: Zoetje (mijn voedster heet zo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij is echt wel heel lief hoor ❤️. Nu wel hopen dat zij een beetje stoer is. Denk dat we met Gijs weer van voor af aan kunnen beginnen met vertrouwen opbouwen. Geen teen bewegen als hij op de bank springt enzo. En dit is geen grap. Hij vloog serieus weg als we een vinger bewogen. Maar hij is wel een mooi voorbeeld wat je met geduld, vertrouwen en respect kunt bereiken! 

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag ochtend haalt hij ze op! Tenzij ze zich niet lekker voelt, maar het ziet er goed uit. En nee. Hij heeft nog niks 🙄. Volgens mij heeft hij toen ook Betsy gekozen uit mijn lijstje, omdat hij die het meest oubollig vond. Ik dacht dat hij het zelf bedacht had, maar dat was niet zo geeft hij zelf toe. Dus als dat zijn kader is zal het waarschijnlijk wel Trudy worden.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijstje vond ik ergens, vooroorlogs dus oubollig?

Ada

Adèle

Adriana

Agnes

Alexandra

Alice

Aline

Amelia

Anna

Annelise

Antonia

Ariane

Augusta

Beatrix

Betsy

Camilla

Carolina

Catharina

Cecilia

Céleste

Charlotte

Christina

Clara

Clementine

Constantine

Cornelie

Dorothea

Edith

Elisabeth

Eliza

Elly

Elsa

Emerentia

Emilie

Emmeke

Emmie

Ems

Engelina

Erna

Eugenie

Eva

Evelijne

Fennigje

Fie

Flora

Frederika

Gabriëlla

Gerda

Germaine

Gré

Hedwig

Helena

Henriette

Hildegard

Hillie

Hortensia

Ida

Inge

Irene

Irma

Janna

Jeanne

Johanna

Joke

Josephine

Juliana

Juliëtte

Kitty

Leida

Lena

Leonore

Lies

Loesje

Lotte

Lotty

Louise

Lydia

Margaretha

Margriet

Maria

Marie

Martha

Mathilda

Meta

Mia

Octavia

Paula

Pauline

Regina

Rosa

Sien

Sophia

Stien

Theodora

Theresa

Ursula

Veronica

Virginia

Wanda

Wilhelmina

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vind ik Celeste en Lotte nog wel leuk uit de lijst. Al lijkt het me wel een stoer wijffie. Toevallig noemde mijn man me Wiske omdat hij zo aandoenlijk irritant was en ik hem Schanulleke (of hoe je dat ook schrijft. Het popje van wiske) noemde. Misschien is Wiske ook wel grappig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Eefje:

@JokeC dat kan zomaar het lijstje zijn waar ik destijds Betsy uit heb gepikt 🧐😊. Morgen maar eens kijken of het een Kiki of een Trudy is! Ben echt super benieuwd naar haar

Laat je hier weten wat de naam is geworden, en hoe het thuis gaat enz @Eefje? Ben zo benieuwd 🤭🤭 Wil het nu niet missen als strakjes je stelletje thuis is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend is nu bij de opvang om ze op te halen! Ik verwacht ze over een uur, anderhalf uur thuis. De afspraak was om elf uur en het is dik een uur rijden.

Verblijf is in orde, alles is schoon, ze hebben hooi en water, dus kunnen we ze vandaag verder een beetje met rust laten, behalve voor brokjes en groenten natuurlijk. De komende weken moeten ze even in de ren blijven, beetje sneu maar wel beter voor de koppeling. 

Ik ben zo benieuwd !!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn er! Ze is prachtig, net een haasje. Heel klein en slank, vijf maandjes oud, precies een jaar jonger dan Gijs. Black&tan en een beetje wit. Ze is meteen alles aan het ontdekken, lekker stoertje dus. Kiki past goed bij haar, dus zo heet ze vanaf nu 🥰IMG_20201217_124853.jpg.d1a8c136e7e7c8266488329524c93a66.jpg

• Vind ik leuk 10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .