Ga naar inhoud

Jullie leukste konijnen foto’s :)

Aanbevolen berichten

Ik heb mega veel foto's van Vlekje maar deze vind ik nog steeds te cute. Ze was toen baby, de achterpoten waren zo groot dat het niet klopte met de hele verhouding van haar lijfje. Dit moesten we even vast leggen. Het is natuurlijk helemaal de manier hoe je een konijn vast houdt, maar echt zo zie je die mega poten heel goed.

IMG-20150725-WA0000.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1-12-2020 at 12:18 zei pakyakker:

Ik heb mega veel foto's van Vlekje maar deze vind ik nog steeds te cute. Ze was toen baby, de achterpoten waren zo groot dat het niet klopte met de hele verhouding van haar lijfje. Dit moesten we even vast leggen. Het is natuurlijk helemaal de manier hoe je een konijn vast houdt, maar echt zo zie je die mega poten heel goed.

IMG-20150725-WA0000.jpg

Och wat een dotje 😍😍

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...
Op 29-11-2020 at 22:52 zei x_blvck:

Die van mij zijn wel een beetje “camera shy” vaak zodra ik een foto wil maken draaien ze zich om dus heb heel veel konijnen konten ik me galerij staan haha 

Hier het tegenovergestelde probleem, kruipen zo’n beetje in de lens, dus vooral veel neuzen foto’s 🤣

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
25 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Die collage is van mijn konijntjes Knabbel en Babbel 🥰 en die daaronder van mijn overleden konijntje Lundi ❤

(leuk bedacht trouwens 😃)

20210125_142910.jpg

20200616_191320.jpg

Pas maar op met dat kippengaas, ik had dat vroeger met mijn vorige konijnen ook en na een paar jaar fanatiek knagen kwamen ze er mooi doorheen 🙈

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de sneeuw foto's van vorige week wel leuk. Brenda in de besneeuwde toiletbak aan het keutelen.  Harold en Charlie die denken waarom zit ons eten in een bak, dat is normaal ook nooit 😅

IMG_20210125_152240.jpg

• Vind ik leuk 3
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom net deze foto tegen van Brenda los in de tuin, afgelopen zomer, ik vind haar uitdrukking zo grappig. Ik wilde haar eigenlijk terug de ren in hebben, maar ze had zelf andere plannen. Het is haar "ik ben een koppig konijn" uitdrukking dus 😄 

Screenshot_20200815-101220_Gallery.jpg

• Vind ik leuk 3
  • Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
51 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Dit was mijn konijntje Lundi🥰

Ik vind het altijd zo schattig als konijnen drinken😄

20210128_105858.jpg

Ach wat een schatje.. 🥰

wist je trouwens dat konijnen beter/ meer water drinken uit een bakje? Kunnen ze veel gulziger uit drinken en vinden ze vaak ook prettiger.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie:

Ach wat een schatje.. 🥰

wist je trouwens dat konijnen beter/ meer water drinken uit een bakje? Kunnen ze veel gulziger uit drinken en vinden ze vaak ook prettiger.

Ja, weet ik 😀 toen ik dit konijntje had (2 jaar geleden) wist ik nog niet dat dat beter was. Nu heb ik 2 bakjes waar altijd water in zit, plus 1 drinkflesje! Wat een luxe 😁

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Ja, weet ik 😀 toen ik dit konijntje had (2 jaar geleden) wist ik nog niet dat dat beter was. Nu heb ik 2 bakjes waar altijd water in zit, plus 1 drinkflesje! Wat een luxe 😁

Ja we leren allemaal door schade en schande. Ik had vroeger ook drinkflessen. En deed nog wel meer dingen verkeerd. Gelukkig nu meer kennis! 

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 25-1-2021 at 14:32 zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Die collage is van mijn konijntjes Knabbel en Babbel 🥰 en die daaronder van mijn overleden konijntje Lundi ❤

(leuk bedacht trouwens 😃)

20210125_142910.jpg

20200616_191320.jpg

Die eerste foto van de black en tan lijkt wel op mijn overleden konijntje Bailey. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .