x_blvck 76 Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 Was wel eens benieuwd wat van leuke fotos jullie allemaal hebben van je nijntjes ! Die van mij zijn wel een beetje “camera shy” vaak zodra ik een foto wil maken draaien ze zich om dus heb heel veel konijnen konten ik me galerij staan haha 5 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
EvyenLino 11 Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 8 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1082 Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Lekker samen chillen. 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pakyakker 355 Geplaatst: 1 december 2020 Delen Geplaatst: 1 december 2020 Ik heb mega veel foto's van Vlekje maar deze vind ik nog steeds te cute. Ze was toen baby, de achterpoten waren zo groot dat het niet klopte met de hele verhouding van haar lijfje. Dit moesten we even vast leggen. Het is natuurlijk helemaal de manier hoe je een konijn vast houdt, maar echt zo zie je die mega poten heel goed. 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
x_blvck 76 Geplaatst: 2 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2020 Op 1-12-2020 at 12:18 zei pakyakker: Ik heb mega veel foto's van Vlekje maar deze vind ik nog steeds te cute. Ze was toen baby, de achterpoten waren zo groot dat het niet klopte met de hele verhouding van haar lijfje. Dit moesten we even vast leggen. Het is natuurlijk helemaal de manier hoe je een konijn vast houdt, maar echt zo zie je die mega poten heel goed. Och wat een dotje 😍😍 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BrigitteKooijman 9 Geplaatst: 9 december 2020 Delen Geplaatst: 9 december 2020 Ze zaten van de zomer even tijdelijk binnen ivm Izzy's castratie. Izzy (de zwarte dame) zat in de doos toen Ed door een gat aan de zijkant naar binnen kwam en werd afgeleid door iets lekkers... Normaal gesproken is hij een schat hoor, en heel lief voor zijn meisje maar ja, eten he. 1 6 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Hier was Brownie nog een stukje jonger, maar ben nog steeds verliefd op deze foto. Laat goed zien wat een ondeugend en nieuwsgierig beestje het is. 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari En dit is het boefje hoe hij nu iedere dag op schoot springt om te bedelen 😉 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari En dit is Ukkie, mini konijntje met echt hele korte pootjes en oortjes. Hier haalden we haar op bij het asiel en blijf het de schattigste foto vinden, maar dat is misschien ook de herinnering dat ik daar verliefd op haar werd 🥰 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Op 29-11-2020 at 22:52 zei x_blvck: Die van mij zijn wel een beetje “camera shy” vaak zodra ik een foto wil maken draaien ze zich om dus heb heel veel konijnen konten ik me galerij staan haha Hier het tegenovergestelde probleem, kruipen zo’n beetje in de lens, dus vooral veel neuzen foto’s 🤣 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
x_blvck 76 Geplaatst: 12 januari Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: Hier het tegenovergestelde probleem, kruipen zo’n beetje in de lens, dus vooral veel neuzen foto’s 🤣 Wat een leukerds heb je ! 🥰 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 71 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Dit is mijn favoriete foto( s) van Soltar jammer, ze zijn scheef😅 en mijn favoriete foto(s) van Hazel daaronder en daaronder de favoriete foto (s) van mijn overleden konijn Russie 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 112 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari (aangepast) Die collage is van mijn konijntjes Knabbel en Babbel 🥰 en die daaronder van mijn overleden konijntje Lundi ❤ (leuk bedacht trouwens 😃) 25 januari aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari 25 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Die collage is van mijn konijntjes Knabbel en Babbel 🥰 en die daaronder van mijn overleden konijntje Lundi ❤ (leuk bedacht trouwens 😃) Pas maar op met dat kippengaas, ik had dat vroeger met mijn vorige konijnen ook en na een paar jaar fanatiek knagen kwamen ze er mooi doorheen 🙈 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6450 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ik vind de sneeuw foto's van vorige week wel leuk. Brenda in de besneeuwde toiletbak aan het keutelen. Harold en Charlie die denken waarom zit ons eten in een bak, dat is normaal ook nooit 😅 3 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6450 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ik kom net deze foto tegen van Brenda los in de tuin, afgelopen zomer, ik vind haar uitdrukking zo grappig. Ik wilde haar eigenlijk terug de ren in hebben, maar ze had zelf andere plannen. Het is haar "ik ben een koppig konijn" uitdrukking dus 😄 3 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 112 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ik ken ook wel zo'n dame😀😀 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Zo komen ze bij me bedelen voor aandacht of eten als ik in de ren ga zitten. 🥰 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 112 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari (aangepast) Dit was mijn konijntje Lundi🥰 Ik vind het altijd zo schattig als konijnen drinken😄 28 januari aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 51 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Dit was mijn konijntje Lundi🥰 Ik vind het altijd zo schattig als konijnen drinken😄 Ach wat een schatje.. 🥰 wist je trouwens dat konijnen beter/ meer water drinken uit een bakje? Kunnen ze veel gulziger uit drinken en vinden ze vaak ook prettiger. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 112 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie: Ach wat een schatje.. 🥰 wist je trouwens dat konijnen beter/ meer water drinken uit een bakje? Kunnen ze veel gulziger uit drinken en vinden ze vaak ook prettiger. Ja, weet ik 😀 toen ik dit konijntje had (2 jaar geleden) wist ik nog niet dat dat beter was. Nu heb ik 2 bakjes waar altijd water in zit, plus 1 drinkflesje! Wat een luxe 😁 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BaasjevanBrownie 306 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari 2 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08: Ja, weet ik 😀 toen ik dit konijntje had (2 jaar geleden) wist ik nog niet dat dat beter was. Nu heb ik 2 bakjes waar altijd water in zit, plus 1 drinkflesje! Wat een luxe 😁 Ja we leren allemaal door schade en schande. Ik had vroeger ook drinkflessen. En deed nog wel meer dingen verkeerd. Gelukkig nu meer kennis! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 393 Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Op 25-1-2021 at 14:32 zei Babbeltje en Knabbeltje08: Die collage is van mijn konijntjes Knabbel en Babbel 🥰 en die daaronder van mijn overleden konijntje Lundi ❤ (leuk bedacht trouwens 😃) Die eerste foto van de black en tan lijkt wel op mijn overleden konijntje Bailey. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 71 Geplaatst: 3 februari Delen Geplaatst: 3 februari Op 28-1-2021 at 11:53 zei BaasjevanBrownie: Ach wat een schatje.. 🥰 wist je trouwens dat konijnen beter/ meer water drinken uit een bakje? Kunnen ze veel gulziger uit drinken en vinden ze vaak ook prettiger. Mijn konijnen weigeren uit een bakje te drinken 😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 112 Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Als je een uurtje even niet in de moestuin hebt gekeken...🙈🙂 1 5 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.