Diddl Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Zatyerdag ben ik met Bibbl naar Cindy gegaan. Daar wachtte een hele, lieve en mooie dame met de naam Misty. Gelukkig is alles goed gegaan en vinden ze elkaar heel lief. Zaterdagavond zat ik erover te denken om te gaan wisselen aangezien Bibbl er telkens op Misty wil en Bonny iedere keer op Pongo zit. Misty vind het niet zo fijn als Bibbl er iedere keer op wil en Pongo vind het ook niet zo fijn. Dus daarom dacht ik misschien de twee nimfjes te gaan koppelen maar Bibbl is verschrikkelijk lief geworden sinds hij zijn vriendinnetje heeft dat ik het nog ff zo laat. Vanochtend met voeren deed Bibbl zijn kopje onder mijn hand en duwde zachtjes tegen mijn handpalm aan. En hij is ook zo rustig geworden, het is helemaal geen ADHD nijntje meer gelukkig. Als hij de slaapkamer in hupst en hij ziet Misty niet meer, dan komt hij terug om haar te halen. En vanochtend lagen ze zo lief tegenelkaar aan te slapen. Dat doen Pongo en Bonny ook altijd maar ik hoor Pongo ook regelmatig stampen dus volgens mij (verbeter me maar als ik het fout heb) vind hij dat gerij toch echt niet leuk. Ik kijk het nog even aan want ze hebben ook net een nieuw hok. Zo'n mooie en ruime kooi van Castle met twee verdiepingen. In het bovenste gedeelte zitten Pongo en Bonny en eronder zitten Bibbl en Misty. Groetjes van ons. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Tja het word een beetje saai :boxing: Maar je moet nu maar eens weten dat we Foto´s willen zien!!!!:blink:+) En nu snap ik dat ik steeds dribbel en bribbel hahaniet te ingewikkeld maken hoor!!!!................................. En we wachten rustig af....................:kissing:Op de foto´s van het nieuwe zetje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Wahahahahahaha.......zodra ik foto's heb dan zal ik ze plaatsen. Helaas heb ik niet zo'n goede flits op mijn mobiele tel zitten en de usb kabel van de camera is doorgeknaagd door.....:baby: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 ja wel door geknaagt zeg het maar door je bouw vakkers!!!! gebeurt anders nooit hoor.......Dan maar eff een nieuw kabeltje...............of 2:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 heeeey wat leuk zeg!!! allemaal gesetteld nou!!! heel veel succes en plezier van je stelletjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Oh maar dat durf ik gewoon toe te geven dat het een van de bouwvakkers was alleen ik weet niet welke dat gedaan heeft vandaar ...... @ Kelly...thanx, alles is nu blij en gelukkig. Op het vele rijden na dan maar dat gaat ook wel weer over hoop ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Gefeliciteerd met je nieuwe nijn! Wat fijn dat hij zo blij is met z'n vriendinnetje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bibi Geplaatst: 5 februari 2008 Delen Geplaatst: 5 februari 2008 leuk dat je nu ene vriendinnetje erbij hebt zeg!veel plezier metz e alle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten