Ga naar inhoud

Bibbl heeft een vriendinnetje

Diddl

Aanbevolen berichten

Zatyerdag ben ik met Bibbl naar Cindy gegaan. Daar wachtte een hele, lieve en mooie dame met de naam Misty. Gelukkig is alles goed gegaan en vinden ze elkaar heel lief. Zaterdagavond zat ik erover te denken om te gaan wisselen aangezien Bibbl er telkens op Misty wil en Bonny iedere keer op Pongo zit. Misty vind het niet zo fijn als Bibbl er iedere keer op wil en Pongo vind het ook niet zo fijn. Dus daarom dacht ik misschien de twee nimfjes te gaan koppelen maar Bibbl is verschrikkelijk lief geworden sinds hij zijn vriendinnetje heeft dat ik het nog ff zo laat. Vanochtend met voeren deed Bibbl zijn kopje onder mijn hand en duwde zachtjes tegen mijn handpalm aan. En hij is ook zo rustig geworden, het is helemaal geen ADHD nijntje meer gelukkig. Als hij de slaapkamer in hupst en hij ziet Misty niet meer, dan komt hij terug om haar te halen. En vanochtend lagen ze zo lief tegenelkaar aan te slapen. Dat doen Pongo en Bonny ook altijd maar ik hoor Pongo ook regelmatig stampen dus volgens mij (verbeter me maar als ik het fout heb) vind hij dat gerij toch echt niet leuk. Ik kijk het nog even aan want ze hebben ook net een nieuw hok. Zo'n mooie en ruime kooi van Castle met twee verdiepingen. In het bovenste gedeelte zitten Pongo en Bonny en eronder zitten Bibbl en Misty.

Groetjes van ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar dat durf ik gewoon toe te geven dat het een van de bouwvakkers was alleen ik weet niet welke dat gedaan heeft vandaar ...... :P

@ Kelly...thanx, alles is nu blij en gelukkig. Op het vele rijden na dan maar dat gaat ook wel weer over hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .