Flibberke Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb afgelopen zatedag mijn (ex)ram BamBam terug gekoppeld aan mijn voedstertje Flibberke nadat ze enkele weken apart hadden gezeten wegens ziekte van de ram.Het koppelen is zeer goed verlopen, ik denk dat ze elkaar nog kende zelfs. Even elkaar achterna gezeten maar al snel waren ze elkaars kopje aan het wassen en lagen ze lekker zij aan zij te knorren.:bunny3: Zo gaat het nu de hele tijd, voornamelijk lekker knuffelen, maar heel af en toe zitten ze elkaar dan toch weer eens achterna. Het is voornamelijk de voedster die dan achter de ram zit, zij is wel altijd al een stuk actiever geweest dan zij. Maar mijn vraag is nu hoelang het eigenlijk duurt eer ze volledig hebben uitgemaakt wie de baas in huis is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 ik denk dat daar niet een vaste tijdsduur aan toe te kennen is! maar dat dat geheel afhankelijk is van de konijnen en de karakters van het koppeltje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten