Spring naar bijdragen

Welk tijdschrift/magazine

Recommended Posts

Hey allemaal!

Voor kerst of sinterklaas wil ik graag aan mijn familie een abonnement op een tijdschrift/magazine vragen. Nu vraag ik mij af welke het leukst is en- of welke jullie leuker vinden/aanraden. Ik twijfel nu heel erg tussen de &C en de Linda. Dit zijn dan ook de types tijdschriften die ik leuk vind 😊. Ik hoor graag van jullie

Groetjes Maud 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf een abonnement onze taal, een vakblad over van alles wat met Nederlands/taal te maken heeft. 

Is misschien totaal niet wat je zoekt, maar misschien brengt het je op ideeën voor andere interesses waar vast ook een tijdschrift voor gemaakt wordt.

En voor de zomer op vakantie haal ik vaak een cosmopolitan om op het strand/aan het zwembad te lezen.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb iets tegen Chantal Janzen, dus ik heb het tijdschrift nog nooit van binnen gezien. Ik heb jarenlang een abonnement op de Linda gehad, en dat ga ik denk ik binnenkort weer doen.

Vriendin vind ik ook wel leuk, maar is wat gewoner. Ik vind National Geographic ook leuk.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees eigenlijk niet veel vrijtijd-tijdschriften. Heel soms koop ik wel eens iets voor onderweg, als we op vakantie gaan, maar zelfs dat bijna nooit. Meestal lees ik gewoon boeken dan. Maar ik moest eerlijk gezegd al in google opzoeken wat &c voor tijdschrift was 😄 Ik vrees dus dat ik je in die categorie tijdschriften niet echt tips kan geven. 

National geographic vind ik inderdaad ook leuk, Columbus is ook leuk als je van reizen houd. 

Ik heb alleen een abonnement op de rabbiting on. Daar staat goede info in, dus die bewaar ik ook en pak ik best nog wel eens terug.

Verder krijgen we vanzelf best wat tijdschriften van dingen waar we lid van zijn, vereniging eigen huis, anwb 😅, vakbonden , maar ook van de malamute club.

Maar niets in de categorie bladen waar jij iets in zoekt, dat soort tijdschriften lees ik meestal alleen als ik zit te wachten bij de kapper, en daar ben ik al sinds februari niet geweest.  En ik lees als ik in de wachtkamer bij de internist zit vaak het tijdschrift voor "whisky liefhebbers" wat daar altijd ligt, ik vind het altijd alleen al hilarisch dat zo een blad in het ziekenhuis op een leestafel ligt. Hoe komt dat daar?! haha

Misschien is het een idee om een boekwinkel met een uitgebreid assortiment tijdschriften binnen te stappen om te kijken wat je leuk vind? In Middelburg heb je bijvoorbeeld een grote boekwinkel, met echt iets van 15 meter aan tijdschriften staan, ingedeeld op onderwerp. Dat is dan altijd wel leuk om tussen te snuffelen naar leuke tijdschriften. Daar staan toch weer andere dingen dan bijv. in het tijdschriftenschap van de supermarkt. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Psychologie tijdschrift vond ik altijd erg leuk en heb ik een tijd gelezen. Verder HAPPINEZ en Mind magazine. LINDA lees ik wel wat artikelen online van. En van die woonmagazines over inrichtingen van je woning vind ik ook leuk. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je van kunst houdt, vind ik SeeAllThis en Museumtijdschrift heel leuk. Fijn om doorheen te bladeren, mooie plaatjes te kijken en kunstenaars te ontdekken. Maargoed, daar moet je dan natuurlijk maar net van houden.

Opzij heeft vaak ook wel leuke artikelen. Een echt vrouwenblad, maar dan net wat verdiepender.

Ook een aanrader: Filosofie Magazine. Zet aan tot nadenken over je leven en de maatschappij, vanuit verrassende invalshoeken. Er komen thema's voorbij die iedereen aangaan, maar het is niet, zoals opiniebladen, politiek geladen.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook totaal geen fan van Chantal Janzen. Overdreven muts. Dus ik zou voor de Linda gaan. Al vind ik Linda de Mol ook geen sympathiek persoon, maar het is dan kiezen tussen twee kwaden 😅
Ik heb tijden Psychologie Magazine gelezen voor studie en werk, maar ben er nu mee gestopt omdat ik er geen geld meer voor heb. Vind het wel een leuk blad. Dat konijnenmagazine waar Evee het over heeft lijkt mij ook erg interessant. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees nauwelijks tijdschriften meer.

Jaren geleden had ik een abonnement op de Happinez maar dat moet maar net je ding zijn.

De Linda en & C heb ik nooit gelezen. Ik vind Chantal Janzen wel een leuke en grappige vrouw. 🙂

bewerkt door Mira11
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .