Ga naar inhoud

toilet verplaatsen


bibi&bobo

Aanbevolen berichten

hoi allemaal, 

 

ik heb een nieuwe toilet gekocht voor mijn konijnen omdat ik merkte dat ze er niet zo goed meer in pasten. Ze zitten meestal op het randje waardoor de plasjes er naast komen te liggen, dit trekt dan in de stenen en hier worden mijn ouders niet zo blij van.. 😅 

Ik heb dus een grotere gekocht, ik had eerst 2 hoektoiletjes en nu een rechthoekige. Hij past helaas niet door het deurtje aan de voorkant, alleen via de zijkant. Ik moet dan de deur aan de zijkant eraf halen en dan nog door het andere deurtje de wc op de goeie plek neerzetten. Ik vind dit best onhandig dus ik wil graag het toiletje op een andere plek hebben. Maar kan dat?? Gaan ze dan niet alsnog aan de andere kant plassen? Ik zou dit ook wel kunnen uitproberen maar ik ben dan bang dat ze echt alles op de oude plek plassen en dat krijg je niet zo makkelijk uit de tegels. 

 

heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is het zo dat zij bepalen waar ze plassen, en dat wij dan maar de toiletbak daar neerzetten.

Maar je kunt gewoon proberen wat ze doen als je de bak ergens anders neerzet. Je zou kunen overwegen om de oude hoektoiletten nog even te laten staan. Misschien blijven ze daar in plassen en dan moet je ze toch weghalen, maar misschien vinden ze een grote bak juist wel heel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .