Spring naar bijdragen

Wat leggen jullie op de vloer als ze loslopen?

Recommended Posts

Goedeavond ! 

ik vroeg me af wat jullie op de grond leggen als de konijnen loslopen in huis. Ik gebruik nu momenteel zelf dekens maar dat blijft gewoon niet goed liggen zelfs niet als ik op de hoeken wat neerzet en daardoor kunnen ze geen goeie zoomies maken omdat het dan toch weer weg glipt of de deken gaat dubbel zitten in het midden iemand tips en ideeen ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedenacht!

Ik had een tijdje goedkoop tapijt van de leen bakker of de kwantum. Gewoon het allergoedkoopste, had ik voor een paar tientjes de hele woonkamer met tapijt. Kunnen ze lekker op rennen en gek doen. Binkies maken enzo. Nadeel is wel dat het meer schoonmaakwerk is. Ik heb nu alleen nog een strook liggen en 2 hennepmatten. Je kunt ook zeil doen wat niet zo glad is en daar de doeken op leggen, dat glijdt ook minder weg. Maar tapijt is het fijnst voor ze.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je deze informatie al gezien over konijnen in huis? Daar staan veel tips in, ook over ondergrond:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/binnenkonijnen-konijnen-houden-in-huis

Je zou kunnen kijken voor een betaalbaar kleed waar ze lekker op kunnen rennen.  Zo hebben ze bij ikea bijvoorbeeld altijd wel een kleed van redelijk formaat van een prijs rond de 10-15 euro in het assortiment zitten, vroeger was dat zo een grijs kleed met strepen, die is er volgens mij niet meer, maar bijvoorbeeld wel deze:

https://www.ikea.com/nl/nl/p/tiphede-vloerkleed-glad-geweven-naturel-ecru-40456757/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...