Ga naar inhoud

Kaki fruit


Gast

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Evee:

Het mag, maar wel echt met mate. 

Als ik iets zit te eten willen ze ook graag wat, soms ben ik te traag met afpakken.

 

3 uur geleden zei Marjoleink:

?

Het valt mij op dat vaak het zelfde wordt geroepen. Het is geen aanvulling op een eerdere reactie. Het komt bij mij over reageren om het reageren, dat heeft toch totaal geen zin lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Anul:

Het valt mij op dat vaak het zelfde wordt geroepen. Het is geen aanvulling op een eerdere reactie. Het komt bij mij over reageren om het reageren, dat heeft toch totaal geen zin lijkt mij.

Een tijdje terug heeft Evee een mee-eens knop toegevoegd, dus nu wordt het al minder gedaan. Daarvoor deden de meesten het om te laten weten dat zij er ook zo over denken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anul:

Het valt mij op dat vaak het zelfde wordt geroepen. Het is geen aanvulling op een eerdere reactie. Het komt bij mij over reageren om het reageren, dat heeft toch totaal geen zin lijkt mij.

 

Toch heeft het wel zin om te reageren, ook al heb je niet veel toe te voegen aan wat er al is gezegd. Soms willen mensen echt liever meerdere reacties, omdat ze dan zekerder zijn van iets. Maar bunnybunchers vinden het soms ook overdreven om een antwoord te blijven herhalen, het kan ook storend worden. Maar dat kan dus ook tot gevolg hebben dat de persoon die het topic start denkt "bijna niemand wil hier op reageren, terwijl ik wel graag meer reacties wil". 

 

Om die reden heb ik inderdaad nog niet zo lang geleden de "mee eens" knop toegevoegd. Dat voorkomt dat je iets te vaak moet herhalen, maar zorgt er wel voor dat de persoon die het topic gestart is ziet dat een bepaald bericht een antwoord bevat waar meerdere bunnybunchers het mee eens zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .