Zwelgje 30 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Vandaag is de koppeling van start gegaan. Erg leuk dat de koppeling van ons eerdere koppel ook nog steeds op bunnybunch te vinden is. Ik kon dus alles teruglezen en zien wat toen wel en niet goed ging. Ook heel veel andere koppelingsverhalen doorgelezen trouwens. Saar en Speculoos lijken behoorlijk aan elkaar gewaagd. Ze zijn niet agressief naar elkaar toe en gaan elkaar ook niet uit de weg. Dus dat is goed. Maar Speculoos rijdt net zoveel op Saar als Saar op Speculoos. Rangorde is nog lang niet bepaald. Ben erg benieuwd hoe de aankomende dagen gaan verlopen! Uitrusten doen ze in ieder geval wel samen. 5 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 517 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Dat ziet er al heel goed uit, er zijn weinig konijnen die er op de eerste dag al zo relaxt bij liggen samen! 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5888 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Ziet er goed uit voor dag 1! Dat lijkt een goede match te zijn! 🥰 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JokeC 706 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Als je niet beter zou weten dan lijkt het alsof ze al jaren een koppeltje zijn. 👍 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zwelgje 30 Geplaatst 22 November 2020 Auteur Share Geplaatst 22 November 2020 Ik heb het idee dat ik het spannender vind dat Saar en Speculoos zelf...😂 Ze zijn er best relaxed onder. Speculoos net betrapt het doen van een paar binkies. Eten en drinken doen ze samen, tukje tussendoor ook. Maar ze gaan af en toe ook hun eigen gang. Ze houden elkaar dan ook niet echt in de gaten. Er lijkt sprake te zijn van wederzijds vertrouwen. Ik denk heel voorzichtig te kunnen zeggen dat de basis is gelegd. Nu heel erg benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. En stiekem natuurlijk de hoop dat dit het gewoon is en dat het gewoon de makkelijkste koppeling ooit is...🙈 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Dat zou echt heerlijk zijn hè?! Het kan natuurlijk wel dus ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1268 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Dat ziet er al erg goed uit!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2591 Geplaatst 23 November 2020 Share Geplaatst 23 November 2020 Leuke foto! Wauw, als dat al halverwege dag 1 is... Hoe gaat het vandaag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts