Ga naar inhoud

Avonturen van Kliko en Rummikub

Gast
 Delen

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

Heel erg goed, lief dat je dat vraagt @JokeC!

Ze zijn echt aan elkaar gewaagd en voor elkaar gemaakt. Als ze ‘s ochtends en ‘s avonds een snoepje krijgen dan proberen ze om het hardst het van elkaar af te pakken. Sta ik daar met mn goeie gedrag met twee snoepjes in mn hand 🤣
Maar ze zitten constant samen, op de Cat Cube, of 1 er op en de ander er in, op het dak van het grote schuilhuis, ín het grote schuilhuis (toen Spook er nog was zat er hooguit een muis in dat huis en nu dus refel

2 konijnen ❤️), lekker samen in het nachthok in een dikke laag stro... 

Ze eten ook heel lief samen hun groenten en brokjes. Niks geen strijd over wie welk blaadje sla mag, gewoon eerlijk delen. En dat is met de brokjes net zo. Samen met hun neus in de bak, kan allemaal. 
Rummikub is wel echt een druktemaker! Ze rent als een bezetene door de ren, heeft in een halve minuut de door mij net gevulde zandbak alweer leeggegooid, maakt af en toe een binky... En Kliko is ook helemaal opgefleurd nu hij weer een actief maatje heeft. Hij is een stuk drukker weer, zoals hij was voordat Spook haar rug brak. Dus daaraan kan je toch wel zien dat hij voorzichtig deed voor haar. Nu is hij weer de stoute, vrolijke clown die hij was. Zo leuk om te zien. Als je eten komt brengen dan springen ze over (of op) elkaar heen, rennen achter elkaar aan door de ren. Echt twee blije konijnen. 

Rummie komt ook eindelijk een beetje los naar mij toe. Heel voorzichtig mag ik haar op haar neusje aaien. Niet te lang, maar toch. Hoop dat het binnenkort wat langer mag zodat ik eindelijk haar manen kan borstelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dat die twee doerakken het zo goed doen! Krijg je goede zin van in deze zware tijden als je die twee zielsverwanten ziet rennen en gek doen of samen klef zijn, hihi.  Opmerkelijk toch dat Kliko voorzichtig deed met Spook toen ze haar rug gebroken had. Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen, dat arm moppie. 

Voorzichtige Rummie is toch al een heel eind bijgedraaid en met kleine stapjes tegelijk telkens gaat ze je vast steeds meer vertrouwen. Heeft ze manen die gaan klitten, denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JokeC nee dat denk ik niet, maar dat weet ik pas zeker als ik er een borstel doorheen heb gehaald. En daar is ze nog niet aan toe. Een kriebel op haar neus mag nét, maar verder dan dat kom ik nog niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .