Spring naar bijdragen
Maudt

Pinkel

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje actief op dit forum en heb al meerdere topics gestart omdat ik wat vragen had omtrent Pinkel. Toch heb ik Pinkel en mezelf nooit voorgesteld. Mijn naam is Maud en heb op 23 september Pinkel uit het dierenasiel in Born (Limburg) gehaald. Pinkel was toen zo’n 8 weekjes oud. Hij is gevonden als zwerver. Hij was dus te jong om te koppelen, vandaar mijn keuze om hem mee te nemen. Over 2 weekjes wordt Pinkel gecastreerd. Daarna wil ik hem heel graag aan een leuk dametje koppelen. 

Pinkel groeit flink. Hij weegt momenteel 2250 gram. Hij komt iedere week zo’n 80 gram bij. Hoeveel denken jullie dat hij zal gaan wegen? En denken jullie dat hij nog veel groter zal worden? 

Ik heb nog een foto bijgevoegd van Pinkel. Dit was ongeveer 3 weken geleden. Hij is dus nog een beetje gegroeid. 

Groetjes Maudt en PinkelF3D415D2-7B9E-422E-8185-8187D176E46B.thumb.jpeg.1743b7480135d759b43669484b894438.jpeg9C3C7F8E-EB1E-4D0A-A0B6-DF863A78EAB3.jpeg.340ed236b442929891a74a264afd0255.jpeg97CE314F-3393-41F5-A318-07315BE99DCF.jpeg.0f6cab8a9d82def6048a7a5b03e3a035.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alsnog welkom bij Bunnybunch dan.

Als hij nog in zijn oren moet groeien dan wordt hij wel flink. Mijn ram is 3 kilo, maar ik denk dat Pinkel daar overheen gaat  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Officieel welkom op het forum! 🙂 Fijn dat Pinkel nu een goed huis heeft. Wie zet er nu zo'n lieverd op straat?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Marjoleink:

Alsnog welkom bij Bunnybunch dan.

Als hij nog in zijn oren moet groeien dan wordt hij wel flink. Mijn ram is 3 kilo, maar ik denk dat Pinkel daar overheen gaat  

Heeft jou ram ook zo’n grote oren? Pinkel zijn oren zijn 13 cm

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Maudt:

Heeft jou ram ook zo’n grote oren? Pinkel zijn oren zijn 13 cm

Blackie heeft wel grote oren, maar niet zoals Pinkel volgens mij.

Screenshot_20201116-125417_Gallery.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Blackie heeft wel grote oren, maar niet zoals Pinkel volgens mij.

Screenshot_20201116-125417_Gallery.jpg

Oh ja ze lijken inderdaad een stukje kleiner haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf zie ik hem natuurlijk iedere dag, dus ik zie hem niet zo groeien 😅 Zijn gewicht zie ik natuurlijk wel stijgen. Ik kan het me daarom zo lastig voorstellen dat hij nog groter wordt haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-11-2020 at 12:26 zei Deeskuh88:

Alsnog welkom! Heb je hem alleen meegekregen uit een opvang? 

Ja, hij was toen zo'n 8 weekjes oud. Nog te jong om te castreren en dus te jong om te koppelen. Ik mocht hem meenemen omdat ik hem een betere verblijfplaats kon bieden als in het asiel waar hij in een kleiner hok zat. Volgende week wordt hij gecastreerd. Daarna wil ik hem aan een leuk vriendinnetje gaan koppelen 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een lieverd! Onze Blomma heeft ook ongeveer die maat oren, en bij het asiel dachten ze vanwege haar oren dat haar vader een Franse hangoor kan zijn geweest. Haar moeder was een aanzienlijk kleinere harlekijn. Blomma´s zusje heeft hangoren maar die van Blomma staan rechtop. Blomma is nu rond de 4 kilo, de opvang dacht dat ze max 4,5 zou worden, maar ze is inmiddels al 7 maanden dus denk dat het bij 4 blijft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-11-2020 at 13:11 zei Bjorn & Blomma Flufferson:

Wat een lieverd! Onze Blomma heeft ook ongeveer die maat oren, en bij het asiel dachten ze vanwege haar oren dat haar vader een Franse hangoor kan zijn geweest. Haar moeder was een aanzienlijk kleinere harlekijn. Blomma´s zusje heeft hangoren maar die van Blomma staan rechtop. Blomma is nu rond de 4 kilo, de opvang dacht dat ze max 4,5 zou worden, maar ze is inmiddels al 7 maanden dus denk dat het bij 4 blijft.

Wat een leuke naam Blomma! Dan zal Blomme inderdaad wel een flinke dame zijn met 4kg 😅. Ik kan me zo lastig voorstellen dat Pinkel nog groter wordt. In maart is hij 8 maanden dus hij heeft nog een weg te gaan denk ik 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites