Ga naar inhoud

Geschikte jeans, tips zeer welkom!

Aanbevolen berichten

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Yeah! Het is gelukt! Ik heb een jeans gevonden die dik is, heerlijk zit en leuk staat. Een heerlijk wijd model. Voor mij geen skinny's meer. Olaf & Liz geven ook hun goedkeuring. 😄

Wat een geweldige foto! 😄

• 2 weken later...

Vraagje voor alle Levi’s-dragers: Waar kopen jullie je broeken of bestellen jullie online? Ik geloof namelijk niet dat hier een winkel in de buurt zit die verkoopt, dus dan zou ik moeten bestellen. En komen de maten overeen met spijkerbroeken van andere merken of verschilt het per model? En welke modellen vinden jullie het chillst/blijven het langst mooi?

Alvast bedankt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik droeg eerst de 710, nu de 720, dat is hetzelfde model, maar 710 is midwaist, 720 high. Deze zijn helemaal mooi skinny. Ze hebben nog een ander model, volgens mij 721, die uw Skinny maar sluit onderaan niet helemaal aan rond je enkel. Net welke schoenen je wilt dragen wat je mooi vindt. Maten vallen vrij normaal, wel is het altijd zo dat de ene kleur meer uitloopt dan de ander. Doorgaans koop ik zwart en lichtblauw een maatje kleiner dan donkerblauw, die zijn vaak wat stijver en lopen dus ook minder uit. 

Hier in Nijmegen zit een Levi's winkel, maar Zalando heeft ook een boel.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik durf niet zo goed te zeggen hoe de maten vallen, ik heb nu al zolang altijd dezelfde dat ik niet echt kan vergelijken met andere merken. De stof verschilt een beetje per kleur, ik heb meestal vrij donkere maar niet altijd exact dezelfde. Ik heb een iets lichtere die heeft wel een significant dikkere en stuggere stof, maar er zit ook weer niet extreem veel stretch in de donkerdere varianten. Ik vind dat ze niet veel uitlopen, ik draag ze heel lang. Met andere (goedkopere) jeans had ik al vrij snel dat ik ze niet heel mooi meer vond zitten.

aangepast door Dollie
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

@Dollie ik heb iets geleerd. Het zijn namelijk allemaal dezelfde broeken, alleen verschillende hoogtes bij je middel. De 710 is midwaist, 720 high, mile high super Skinny is nog net iets hoger dan de 720, maar verder precies hetzelfde, ook qua maat dus 👍👍

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien er toch een discussie topic over is..

Iemand enige tips voor broeken? 😅🤣

Ik zoek een hoger modelletje, niet te duur en ik haat broeken die wijd uitlopen..

Heb alleen een probleem met mijn opgepompte bovenbenen waar ik iedere keer weer uitscheur 

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei BunnieHop:

Aangezien er toch een discussie topic over is..

Iemand enige tips voor broeken? 😅🤣

Ik zoek een hoger modelletje, niet te duur en ik haat broeken die wijd uitlopen..

Heb alleen een probleem met mijn opgepompte bovenbenen waar ik iedere keer weer uitscheur 

Bovenstaande Levi's hebben allemaal veel stretch! Vallen alleen niet in de categorie goedkoop. Nu wel in de aanbieding bij Zalando.

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei Eefje:

@Dollie ik heb iets geleerd. Het zijn namelijk allemaal dezelfde broeken, alleen verschillende hoogtes bij je middel. De 710 is midwaist, 720 high, mile high super Skinny is nog net iets hoger dan de 720, maar verder precies hetzelfde, ook qua maat dus 👍👍

Ahhh oké! Ik heb ook één iets lagere, dat zal wel een 710 zijn dan denk ik. Die had ik ooit eens in de aanbieding gekocht. Ze vallen allemaal wel hetzelfde dus?

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden zei Eefje:

Bovenstaande Levi's hebben allemaal veel stretch! Vallen alleen niet in de categorie goedkoop. Nu wel in de aanbieding bij Zalando.

Ah oke, zal vanavond er eens ff op rond neuzen. Dank je!

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Dollie:

Ahhh oké! Ik heb ook één iets lagere, dat zal wel een 710 zijn dan denk ik. Die had ik ooit eens in de aanbieding gekocht. Ze vallen allemaal wel hetzelfde dus?

Ja, zitten allemaal hetzelfde bij je kont en benen, alleen het stuk daar boven verschilt van hoogte. Maten ook allemaal hetzelfde 👍

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .