Ga naar inhoud

Geschikte jeans, tips zeer welkom!

Aanbevolen berichten

Voorheen kocht ik al mijn jeans bij de Esprit. Goede pasvorm en een nette prijs (vooral in de sale). 

Nu heb ik in januari 2020 een spijkerbroek gekocht en daar vielen de gaten nu al in. Ik heb hun gemaild en kreeg netjes mijn volledige aankoop gedrag terug. Super blij mee! 

Het probleem is alleen dat de jeans die ik online weer besteld heb bijna allemaal weer gemaakt zijn van die hele dunne spijkerstof. Iemand een tip voor een beetje kwaliteit jeansmerk zonder meteen €100,- of meer kwijt te zijn. Bvd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Yeah! Het is gelukt! Ik heb een jeans gevonden die dik is, heerlijk zit en leuk staat. Een heerlijk wijd model. Voor mij geen skinny's meer. Olaf & Liz geven ook hun goedkeuring. 😄

Wat een geweldige foto! 😄

Het is niet echt kwaliteit jeans denk ik.

Maar ik heb alleen maar broeken van Only. Ik doe er echt jaren mee. Tuurlijk worden ze over de tijd wel iets minder mooi maar dan gebruik ik 'm als werkbroek.

Ze zijn bij mij nooit echt stuk gegaan. Ze worden wel wat wijder bij de heupen maar gelukkig bestaat er een riem. Het enige wat ik een paar keer heb gehad is dat er een gat ontstond bij mijn rechter knie. Goed, ik gebruik ze dan als werkbroek en daar moet ik veel door mijn knieën dus op zich logisch dat er een gat in valt. 

De zwarte broeken zou ik daar niet kopen. Die zijn na een paar keer wassen niet zwart meer. Na verven met Dylon kunnen ze dan wel weer een tijdje mee maar opgegeven moment is het klaar. 

Verder ben ik nog altijd verbaasd dat die broeken het zo goed doen voor een ja hoe zal ik het noemen een middelmatig merk.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik haal mijn broeken meestal bij miss etam, soms bij c&a. Goede pasvorm en niet al te duur. Na een paar jaar scheur ik er meestal wel uit, maar dat gebeurd bij mij bij alle jeans, maakt niet uit welke winkel of prijsklasse (al heb ik nog nooit een broek van meer dan 50 euro geprobeerd). 

Ik haal bij miss etam ook vaak de zumba jegging, daarvan heb ik nu 4 van de 5 varianten, die zitten heerlijk.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de jeans van gstar de beste kwaliteit. Blijven ook goed in model, gaan bij mij jaren mee, al vervaagt de kleur natuurlijk altijd wel. Maar dan ben je dus wel 100 of meer kwijt. Eerder droeg ik graag jeans van garcia, koop je bij jeanscenter voor tussen de 60 en 80 euro, ik vond dat ook mooie stevige stof, maar de laatste jaren vind ik het pyjama broeken, terwijl ik houd van stevige spijkerbroeken. 

In het verleden heb ik ook veel only gedragen, gingen toen ook altijd lang mee. De laatste jaren kan ik daar eigenlijk niks meer vinden. Er zitten vaak gaten in of te heftige wassingen, houd ik niet van.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Eefje:

Ik vind de jeans van gstar de beste kwaliteit. Blijven ook goed in model, gaan bij mij jaren mee, al vervaagt de kleur natuurlijk altijd wel. Maar dan ben je dus wel 100 of meer kwijt. Eerder droeg ik graag jeans van garcia, koop je bij jeanscenter voor tussen de 60 en 80 euro, ik vond dat ook mooie stevige stof, maar de laatste jaren vind ik het pyjama broeken, terwijl ik houd van stevige spijkerbroeken. 

In het verleden heb ik ook veel only gedragen, gingen toen ook altijd lang mee. De laatste jaren kan ik daar eigenlijk niks meer vinden. Er zitten vaak gaten in of te heftige wassingen, houd ik niet van.

Gstar heeft mooie modellen jeans. Ik vind alleen de prijs best wel hoog. 

Only ga ik eens even voor kijken. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb altijd Levi's, gaan super lang mee en zitten perfect. Ik heb één Only jeans die ik al heel lang heb, die was na een jaar of zo al niet mooi genoeg meer voor netjes, dat vind ik toch wel te snel en daardoor niet erg duurzaam. Vervolgens ben ik die gaan dragen voor bij de konijnen, nu al zeker vier jaar en ik vermoed langer meerdere keren per week bij allerlei vieze klusjes en hij is eigenlijk amper verder versleten. Zit heeeeeeeeeeerlijk. Dus uiteindelijk heeft ie toch best een lange levensduur 😛 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei happy211:

Ik haal mijn broeken meestal bij miss etam, soms bij c&a. Goede pasvorm en niet al te duur. Na een paar jaar scheur ik er meestal wel uit, maar dat gebeurd bij mij bij alle jeans, maakt niet uit welke winkel of prijsklasse (al heb ik nog nooit een broek van meer dan 50 euro geprobeerd). 

Ik haal bij miss etam ook vaak de zumba jegging, daarvan heb ik nu 4 van de 5 varianten, die zitten heerlijk.

Ik nieuwsgierig naar je zumba jegging kan ik niets op de website bekijken ivm een mogelijke doorstart. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei pakyakker:

Het is niet echt kwaliteit jeans denk ik.

Maar ik heb alleen maar broeken van Only. Ik doe er echt jaren mee. Tuurlijk worden ze over de tijd wel iets minder mooi maar dan gebruik ik 'm als werkbroek.

Ze zijn bij mij nooit echt stuk gegaan. Ze worden wel wat wijder bij de heupen maar gelukkig bestaat er een riem. Het enige wat ik een paar keer heb gehad is dat er een gat ontstond bij mijn rechter knie. Goed, ik gebruik ze dan als werkbroek en daar moet ik veel door mijn knieën dus op zich logisch dat er een gat in valt. 

De zwarte broeken zou ik daar niet kopen. Die zijn na een paar keer wassen niet zwart meer. Na verven met Dylon kunnen ze dan wel weer een tijdje mee maar opgegeven moment is het klaar. 

Verder ben ik nog altijd verbaasd dat die broeken het zo goed doen voor een ja hoe zal ik het noemen een middelmatig.

Zo'n broek zoek ik dus, niet al te duur en wel één die een poos meegaat. Thanks!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Eefje:

Levi's draag ik ook veel, zijn fijne broeken. G-star wat steviger qua stof, Levi's heeft meer stretch

Vroeger heb ik ook Levi's gedragen. Dat was toen helemaal in. Mijn ouders vonden dat veel te duur. Toen kreeg ik kleedgeld, had ik een dure broek en de rest van mijn kleding was niet veel soeps want daar was geen budget meer voor. Dat vond ik niet erg want ik had de "goede broek". 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei Deeskuh88:

Esprit is helaas niet meer wat het geweest is. Ik heb eigenlijk bijna nooit meer jeans aan, maar die ik heb zijn van Bonprix en Only en die doen het ook wel prima.

Esprit is zeker achteruit gegaan qua kwaliteit. Ik ga denk ik voor een Only. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden zei Mira11:

Ik nieuwsgierig naar je zumba jegging kan ik niets op de website bekijken ivm een mogelijke doorstart. 

Miss Etam is failliet, zijn overgenomen door NXT dus het is afwachten wat er gaat gebeuren. Ik kwam altijd bij Promiss, maar die hebben sinds de vorige doorstart een heel ander concept. 

Ik koop mijn broeken bij C&A en bij Zizzi, maar dat is een merk "voor curvy vrouwen" .

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden zei Marjoleink:

Miss Etam is failliet, zijn overgenomen door NXT dus het is afwachten wat er gaat gebeuren. Ik kwam altijd bij Promiss, maar die hebben sinds de vorige doorstart een heel ander concept. 

Ik koop mijn broeken bij C&A en bij Zizzi, maar dat is een merk "voor curvy vrouwen" .

Oh nee! Gelukkig pas nog een nieuwe broek gehaald, dus kan er wel een tijdje tegenaan, maar dat wordt nog wat om nieuwe fijne jeggings te vinden als ze echt uit de handel gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kocht vroeger mijn broeken bij de CoolCat. Is er ook al ff niet meer (plus ik pas geen normale spijkerbroeken meer en scheur er constant bij mijn benen uit (nadeel van sporten I guess)).

De laatste keer dat ik iets heb gekocht aan een broek was bij only. Die zaten inderdaad best goed! Totdat ik er weer doorheen scheurde 😂

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kocht mijn jeans bij de H&M, maar die pas ik nu niet meer (lang leve de medicatie tegen psychoses, hoezee 🙄) dus nu ga ik naar de C&A. Zitten prima en voor die prijs ook goede kwaliteit. Je bent zo’n €25 kwijt voor een broek. Meer kan ik meestal ook niet betalen, de rest van mn geld zit in de konijnen en de honden 🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei JacinthaBrehler:

Ik kocht mijn jeans bij de H&M, maar die pas ik nu niet meer (lang leve de medicatie tegen psychoses, hoezee 🙄) dus nu ga ik naar de C&A. Zitten prima en voor die prijs ook goede kwaliteit. Je bent zo’n €25 kwijt voor een broek. Meer kan ik meestal ook niet betalen, de rest van mn geld zit in de konijnen en de honden 🤣

Hier gaat het ook zo. Eerst de dieren dan ik. 😄

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .