Spring naar bijdragen
JacinthaBrehler

Spook: 5-12-2017 ~ 9-11-2020

Recommended Posts

Gister de as van Spook opgehaald bij de dierenarts. Nu zit ze nog in een bamboe koker, maar er is een mooie urn besteld. Zodra die binnen is krijgt ze een mooi plekje op mijn kamer. Het sieraad om wat as in te doen heb ik al binnen, daar doe ik morgen een beetje in, dan kan ik het bij mij dragen. Het is fijn dat ze nu weer thuis is ❤️  

Ik kreeg donderdag ook een heel lief kaartje van de dierenarts die Spook heeft laten inslapen. Om mij veel sterkte te wensen en dat ze het fijn vond dat we voor Kliko al op zoek waren naar een maatje. Toch mooi dat de dierenarts zo’n kaartje stuurt. Heb ik bij de ratjes voor zover ik kan herinneren nooit gehad. Ik had ook het idee dat de dierenarts het zelf ook even moeilijk had om zo’n jong dier wat eigenlijk nog zo goed was in te moeten laten slapen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje, heel veel sterkte!! Wat moet dit een moeilijke tijd zijn geweest.  En inderdaad, erg mooi van dat kaartje van de DA. Het is toch best een intiem moment wat je dan deelt op zo’n moment. Afscheid is zo persoonlijk. Ik vind het altijd mooi om te zien dat dat een DA dat ook ziet en begrijpt. Hopelijk helpt het ook in het goed kunnen afsluiten en verwerken van deze periode.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-11-2020 at 22:21 zei JacinthaBrehler:

Ik kreeg donderdag ook een heel lief kaartje van de dierenarts die Spook heeft laten inslapen. Om mij veel sterkte te wensen en dat ze het fijn vond dat we voor Kliko al op zoek waren naar een maatje. Toch mooi dat de dierenarts zo’n kaartje stuurt. Heb ik bij de ratjes voor zover ik kan herinneren nooit gehad. Ik had ook het idee dat de dierenarts het zelf ook even moeilijk had om zo’n jong dier wat eigenlijk nog zo goed was in te moeten laten slapen. 

Wat lief! Ik heb het bij één van mijn konijnen ook gehad, en bij de hond. Vind het ook heel erg netjes van de dierenarts, zeker als er nog een kort persoonlijk berichtje op is geschreven.

Wij kregen na het overlijden van onze hond overigens van meer mensen in onze omgeving een kaartje om ons sterkte te wensen, dat vond ik echt heel lief en netjes, het is toch iets wat veel indruk maakt, waar je veel verdriet kan van hebben. Het geeft aan dat het geaccepteerd is om verdriet te hebben na het verlies van een huisdier, dat mensen het begrijpen. En dat is fijn in zo een situatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat vind ik erg mooi. Wat fijn ook dat jij meerdere kaartjes hebt ontvangen toen @Evee  

Vandaag is de urn voor Spook binnengekomen. Erg snel, binnen twee weken al. En dat voor een bestelling bij Wish. Meestal duurt dat wel minimaal vier weken of langer. Ik heb haar as er meteen ingedaan. En ook wat as in het assierraad gedaan, dat had ik vorige week binnen gekregen. Dan kan ik dat vanaf morgen gaan dragen. Ik ga Spook morgen een mooi plekje op mijn kamer geven met een foto van haar erbij. 

280DFDA5-827A-4A5D-A18B-414CDC22487A.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi jacintha! Het blijft zo ontzettend sneu voor die lieve gekke spook 😢😢

Mijn dierenarts stuurde ook een lief persoonlijk kaartje toen we Frits in hadden laten slapen. Ook van wat vrienden en familie kaartjes ontvangen, zo ontroerend en onverwacht! 

Fijn dat je een mooi plekje voor haar gaat maken, dat verdient ze ❤️.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Mira11:

Wat fijn dat Spook er toch nog een beetje bij je kan zijn op deze manier.

Helemaal mee eens, maar Spookje is eigenlijk altijd in het hart van jacintha.

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites