Ga naar inhoud

Voorstellen: Bambi & Bloem

Renske34

Aanbevolen berichten

Nou, het heeft even geduurd (ze zijn een aantal weken geleden al gekoppeld) maar hier zijn ze dan: mijn nieuwe koppel Bambi 🦌 & Bloem🌻 

Nadat afgelopen zomer mijn beide konijnen kort na elkaar overleden (1 door EC na een lang slopend traject en 1 door tumoren in de buik) was ik even onzeker of ik het weer aandurfde.. Maar sinds een paar weken kan ik weer genieten van twee konijnen. Spannend vind ik het nog wel, elke keer als ik ze eten geef dan duim ik stiekem even dat alles goed is. 

Bambi is een bruin hangoor rammetje, hij is van mei 2020. Bloem is het bonte dwergdametje, zij is van 2018 (datum onbekend). Het klikte gelijk wel redelijk ondanks 1x vechten en soms nog iets onrust. Nu lijkt het helemaal stabiel te zijn. Bambi is zo'n onwijze knuffelbeer, nog nooit meegemaakt. Bloem vindt het prima dat ik het eten kom afleveren, maar liever laat ik haar verder met rust en dat doe ik dan ook.

Samen zijn ze enig 🥰

IMG_4121-2.jpg

IMG_4076-2.jpg

IMG_4075-2.jpg

IMG_4059-2.jpg

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je toch weer aandurft. Wat zijn ze leuk!

Konijnen geven zo veel gezelligheid in huis. Al kan ik me goed voorstellen dat je wel even je twijfels had. Als het niet goed met ze gaat en zelfs overlijden hakt dat er ook zo heftig in. 

Bambi ziet er ook gewoon heel knuffelig uit. 

Bloem ziet er op de foto uit als een parmantige dame. Grappig hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leukerds! 😍
Dat je er maar lang van mag genieten. Konijnen zijn zo leuk 😃 Ze hebben ‘iets’ wat andere huisdieren niet hebben. En ook al zijn ze zo kwetsbaar en heb je er soms veel zorgen over en verdriet van als je afscheid moet nemen. Als je eenmaal van konijnen bent gaan houden dan heb je de neiging om er toch weer voor te gaan hé? 
Ik herken dat wel... 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .