Baileythebunny 9 Geplaatst: 4 november 2020 Delen Geplaatst: 4 november 2020 (aangepast) Hey, ik ben nieuw hier! ik heb sinds 1,5 week dit super lieve konijntje bailey 🐰. hij is nu 10 weekjes. zodra bailey gecastreerd is gaat ie op date! 4 november 2020 aangepast door Baileythebunny 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2466 Geplaatst: 4 november 2020 Delen Geplaatst: 4 november 2020 Welkom bij Bunnybunch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1850 Geplaatst: 4 november 2020 Delen Geplaatst: 4 november 2020 Welkom op het forum! Wat leuk dat je knapperd een vriendinnetje krijgt als hij oud genoeg is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 991 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Veel leer-en leesplezier op het forum! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Welkom! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
lolalisa 72 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Zo lief! 🥰 En hoe woont Bailey? Heeft hij het al naar z'n zin? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Baileythebunny 9 Geplaatst: 6 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2020 11 uur geleden zei lolalisa: Zo lief! 🥰 En hoe woont Bailey? Heeft hij het al naar z'n zin? Hij voelt zich heeel erg thuis, ik woont naast mijn bed met een hok van 1,20 en een ren! Ik werk in een tuincentrum en daar kwam bailey binnen van de handel.. ik ben er heel erg op tegen om dieren uit een dierenwinkel te kopen maar iets zei me dat ik het moest doen. Ze dachten eerst dat ie ziek was omdat ie de hele dag niks zat te doen. Maar nu .. de ren staat nu tot aan de kast en hij kan vanaf zn hok mn bed op. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
lolalisa 72 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 @Baileythebunny Ik snap je hoor! Mooi dat je hem een ruime plek hebt kunnen geven. Dan voelt hij zich vast weer zichzelf. Ziet er goed uit! 😃 Die arme kleine hokjes ook altijd in de winkel. Liever bij jou met een ren dan bij een ander die ‘m alleen in zo’n klein hok laat zitten 🙂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.