Ga naar inhoud

Spook heeft vieze onderkant.


Gast

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Eefje:

Lief mooi spookje ❤️. Wat is dit dubbel hee. Als ze er nou doodziek bij zou liggen, maar ze is zo levendig. En toch echt de juiste beslissing. Zo moeilijk 😭

Ja, het is echt een klotebeslissing dit... 😢💔

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Sterkte! Hoe is het nu met Kliko? Was hij nog meegegaan vanmiddag?

Ja hij is meegegaan. Hij heeft Spook erg goed geholpen. Heeft dicht tegen Spook aangezeten in de bak en toen ze het eerste spuitje had gehad lag hij ook echt over haar heen. Zielig om te zien... 😢

Bij thuiskomst heb ik hem eten gegeven, wat hij wel opgegeten heeft. Hij hupste ook ‘gewoon’ door de ren. 
 

Het is gelukkig nog gelukt om de afdruk van haar pootjes te maken. Niet heel duidelijk, maar ik hoop dat de tattoo-shop er een duidelijke tekening van kan maken voor een tattoo. 
 

 

222D51CA-EFFC-4411-B100-287E8E040C0C.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte @JacinthaBrehler Het ontroerd me om te lezen dat Kliko haar zo goed heeft bijgestaan. Zo lief van hem! ❤️

 

Ik denk dat een tattooartist met de afdruk rechtsonder wel iets kan. Waar ik nog aan zat te denken, heb je de röntgenfotos nog? Dat kan misschien wel helpen om de anatomie van haar pootjes te zien voor het ontwerp. Vind het echt een mooi idee van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links boven is haar achterpoot, de onderste twee zijn voorpootjes. En ja ik heb de röntgenfoto’s nog. Die zal ik nog even bewaren. 
 

Het was inderdaad heel erg ontroerend om te zien hoe Kliko haar steunde. Daar schoot ik misschien nog wel meer van vol dan van de euthanasie op zich... Al hoewel... 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .