Ga naar inhoud

Snack sticks


lolalisa

Aanbevolen berichten

Ik heb gegoogled en kwam op de site van viatraft zelf, maar als ik bij de juiste uit kwam zit er inderdaad honing in, prei en noten. Allemaal ontzettend slecht voor konijnen. 

 

Ik snap niet dat ze hier op zetten dat het voor konijnen is 😢

 

Ik zou het persoonlijk niet geven aan de konijnen maar weggooien. Waarom zou je de darmen van je konijnen dat aan doen met risico op flinke diarree of gasaanvallen?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het ook echt totaal niet. Zolang mensen het blijven kopen, blijven bedrijven dit soort ongezonde zooi maken. Maar zolang het in winkels staat met het plaatje van een konijn er op, blijven mensen het kopen omdat ze denken dat het wel geschikt is voor konijnen. Zo zit je in een cirkeltje waar je nooit uit komt, helaas. 

 

 

Ik hou ook niet van van die vage omschrijvingen hoor! Maar bakkerijproducten... glazuur? Suiker? Chocolade? Slagroom? Meel? Melk? De restanten brood, gebak en koeken uit de bakkerij die aan het eind van de dag niet verkocht zijn? Hetgeen wat ze opgeveegd hebben van de vloer van de bakkerij? Ik zou het echt niet weten? 

 

Als ik het in google intyp gaat het eerste resultaat over metalen bakvormen, ik mag toch hopen dat die er niet in zitten 😱🤣😭

  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .