Spring naar bijdragen
kimsie

Even voorstellen! :-)

Recommended Posts

Hallo!

Ben hier ooit best actief geweest onder de gebruikersnaam Kimmuurt, had toen het leukste konijn ooit genaamd Kaj- die met heeel veel konijnen een koppeltje gevormd heeft maar wat altijd fout is gegaan na een tijd waarna ik besloot hem alleen te houden. Ik was toen 15/16 dacht ik toen Kaj overleedt en ik ben gestopt met het houden van konijnen. Ook omdat ik toen nog thuis woonde. 

Maaaar nu ik uit huis ben en ik het houden van konijnen altijd ben blijven missen, duurde het niet lang en nu heb ik een schat van een konijn rondlopen, genaamd Alfie! 

Alfie is nu ongeveer een maand tot twee maanden bij mij en het is zo fijn om te zien hoe hij steeds meer begint te wennen. Aan zowel zijn nieuwe huisje als aan mij en mijn vriend. Ik weet niet precies hoe oud hij is maar denk nu ongeveer 4 maanden. Ik ga volgende week de dierenarts bellen om hem te laten castreren (sorry alvast alf, oepsie) en dan hoop ik een leuk vriendinnetje voor hem te vinden. 🙂

DC8157F1-49C2-4E62-BE4E-8FF6A9EBA93B.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een mooierd die Alfie! 😍 Die gaat in de toekomst vast een vriendinnetje heel erg gelukkig maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites