Spring naar bijdragen
Josette Vermaas

Ik zoek een goed tehuis voor 2 Vlaamse reuzen

Recommended Posts

Ik zoek voor mijn 2 Vlaamse reuzen een goed nieuw tehuis 

ik heb al een jaar een hardnekkige schouder / arm blessure en kan ze bijna niet meer verzorgen , en met pijn in mijn hart 😢 zoek ik een nieuw adres 

maar alleen waar ik zeker weet dat ze het goed hebben . Anders doe ik ze echt niet weg want ze zijn super lief , maar ik kan de schuur bijna niet meer schoonmaken 

Het zijn twee broers / gecastreerd en ze leven buiten en in een grote schuur dus ze mogen absoluut niet in een hok , omdat ze vrijheid gewend zijn.

Een van de broers is ooit gegrepen door een hond / voordat ze bij mij kwamen en heeft een minder mooi oor . Maar ze zijn heel lief . Je kan ze niet oppakken daar houden ze niet van . Ze komen wel altijd naar je toe 

Het zijn net Jut en Jul en liggen altijd op en bij elkaar .. en ze zijn ongeveer geschat op 5 jaar

Wie wil me helpen en kan me helpen ..

groetjes Jo 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je hier lang en goed over hebt nagedacht. Het is geen makkelijke beslissing. Maar is er bij jou in de buurt niet een scholier die wat wil bijverdienen door jou te helpen schoonmaken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites