Spring naar bijdragen
AnnevE

Te koop: ruim binnenverblijf voor 2 konijnen

Recommended Posts

Best konijnenliefhebbers, 

Helaas is ook mijn 2e konijn overleden en heb ik nu een zelfgebouwd verblijf over. Het verblijf is groot (2,10 m x 0,70 m) en doordat het geheel op 2 tafels is opgebouwd, heb je makkelijk contact met je konijnen en is onder de kooi voldoende ruimte om alle konijnenspullen op te bergen. Mijn konijnen lagen vaak languit op de plank (met lekker zacht foam eronder) terwijl ze alles in de gaten hielden. Het verblijf is makkelijk schoon te maken. De kooi is voorzien van dik zeil met daaronder een yogamatje. De bijbehorende ren is natuurlijk opklapbaar.  De reismand dient ook als opstapje voor de konijnen.

En dan wat kenmerken:

- afmetingen tafels: 2,50 m (b) x 0,75 m (d) x 0,41m (h) (voorzien van wieltjes)

- afmetingen kooi (traliewerk): 2,10m (b) x 0,70 m (d) x 0,92m (h)

- inclusief: kooi-inrichting, ruif, toiletbakken, ren, reismand, plastic box met reserve doeken

Meer foto's https://photos.app.goo.gl/C1CJohLtcHKVihrV9

Regio Utrecht, vraagprijs €100,-

Mijn konijnen heb ik altijd getraind en daar heb ik ook filmpjes van gemaakt. Als je op YouTube zoekt op 'Busy Bram pellets' kan je in het filmpje de kooi goed zien (en een konijn natuurlijk!).

Het leuke is dat je de kooi naar eigen inzicht kan aanpassen.(andere kleuren, deuren op een andere plaats etc)

93207181_Kooioverzichtkleiner.thumb.jpg.2ba93c9839dd68faadd189d36c01ad32.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat deze kooi te klein is voor een koppel konijnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Christaaa:

Jammer dat deze kooi te klein is voor een koppel konijnen...

Wel makkelijk uit te breiden zoals op één van de foto's. Best een mooie prijs voor wat je allemaal krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites