Spring naar bijdragen
Suuzan_

Originele konijnennaam gezocht

Recommended Posts

Ik zie gelijk in gedachten een konijn in een te hoog opgesneden strak rood badpak over het zand rennen.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ooooh ik heb helemaal niet meer teruggekeken, wat leuk al die reacties! Excuus voor mijn late reactie. Uiteindelijk ben ik voor een naam gegaan die eigenlijk niet eens 1, 2, 3 bij de naam Pim past.. Een vriend van mij kwam ermee en ik vind inderdaad ook dat het echt wel bij je konijntje moet passen, en dat vond ik! Het is Misty geworden. Wat ik leuk vind is dat Pim eindigt op im en Misty begint met mi. Tegelijkertijd doelt de naam op mist omdat ze volledig wit is. Én het is een klein knikje naar Pokémon, aangezien mijn vriend daar gek op is (en hij toch degene is die zo gek is dat ik steeds konijnen zijn huis in breng 😂).

Pim en Misty zijn thuis sinds afgelopen vrijdag en het gaat heel goed! Ze zitten al gezellig samen in het hok en dit hok staat ten alle tijde open met een ren ervoor (en als wij thuis zijn draaien we de ren open richting de slaapkamer óf volledig open zodat ze alle kanten op kunnen). Misty is wel een durfal en weet ons al meer te flikken dan we gewend waren van Pim, zoals planten eten en zo. 😂 Ook durft Pim niet op het laminaat te lopen, en Misty zéker wel dus we hebben al één en ander veranderd qua laag staande planten, de openingen aan de zijkanten van de bank blokkeren en kabels alleen op plekken waar ze écht niet kan komen. Maar dit alles vind ik stiekem alleen maar heel erg leuk om te mogen aanschouwen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites