Spring naar bijdragen

Secret Santa 2020

Secret Santa  

82 stemmen

1. 1. Doe jij mee aan secret santa op bunnybunch?

• Ja
      23
    • Nee
      58

Recommended Posts

• Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

2/2 Zoveel cadeautjes en zo mooi gepresenteerd. Bijna zonde om uit te pakken. 😉   Maar ik heb ze natuurlijk wel uitgepakt en wat zijn ze leuk! Cadeautjes voor het hele huishouden, wauw! 😍

Vanmorgen werd ik al verrast met een secret santa pakket! Supersnel van PostNL 😉 en van mijn secret santa (In tegenstelling tot het pakket van bunnybunch wat maandag al verzonden is en wat ik nu nog s

Alles moest eigenlijk even geproefd worden, want zelfs de kaarten wilde Ozai met z'n eigen mond bekijken. 🤣     Ozai is echt super duper blij met de cadeau's! 😊😊 Hij wilde meteen

Wat is iedereen al ver!

Ik heb nog steeds niks😅 alleen inpakpapier.

Moet ook nog een hint verzinnen wat ik zelfs met alle inspiratie geven door jullie kom ik er nog niet uit. Ik heb het gewoon veel te druk. Ik ga kijken of ik morgen cadeautjes kan scoren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Floppyears:

Jullie maken me nieuwsgierig 😆. Ik ben klaar met shoppen, maar ik zoek nog leuk inpakpapier. Overal staat Sinterklaas op, dus ik wacht even tot hij het land weer uit is. 

Oeh ik zat even op de website van ikea, en ik kom het perfecte bunnybunch secret santa cadeaupapier tegen!

https://www.ikea.com/nl/nl/p/vinter-2020-rol-cadeaupapier-dierenpatroon-grijs-30471428/

VINTER 2020 Rol cadeaupapier, dierenpatroon grijs, 3x0.7 m

• Vind ik leuk 2
  • Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook goed op weg. Moet nog één cadeau en dan ben ik klaar. Ben nu bezig met de doos een beetje mooi maken van de binnenkant. Hints en een brief heb ik ook al klaar.

Was heel opzoek naar een goed doos. Gelukkig op werk er gisteren eentje kunnen bemachtigen, daar worden ze toch maar in de kartonpers gegooid. Dus deze doos heeft nog een mooi leven voor zich😂.  Klinkt wel heel verkeerd eigenlijk.😅

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei pakyakker:

Ik ben ook goed op weg. Moet nog één cadeau en dan ben ik klaar. Ben nu bezig met de doos een beetje mooi maken van de binnenkant. Hints en een brief heb ik ook al klaar.

Was heel opzoek naar een goed doos. Gelukkig op werk er gisteren eentje kunnen bemachtigen, daar worden ze toch maar in de kartonpers gegooid. Dus deze doos heeft nog een mooi leven voor zich😂.  Klinkt wel heel verkeerd eigenlijk.😅

Zolang ze maar geen beer tegen komt moet het goed komen 🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .