Ga naar inhoud

Secret Santa 2020

Secret Santa  

82 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee aan secret santa op bunnybunch?

• Ja
      23
    • Nee
      58

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Evee:

Als iedereen stopt met bestellen in de webwinkel heb ik er tijd voor 🤣🤣

Ik ga mijn best doen om het later vandaag te doen, ik moet nu eerst de kerst-sets gaan maken en online zetten, en ik moet ook heel nodig weer een aantal bestellingen de deur uit doen.

Ik zal vanavond proberen een opzetje te maken wie wie heeft, maar iedereen een berichtje sturen is dan ook nog even wat werk, dus best kans dat het morgen of donderdag gaat worden... sorry!

Oh joh, inderdaad tijd genoeg. 🙂 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 398
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

2/2 Zoveel cadeautjes en zo mooi gepresenteerd. Bijna zonde om uit te pakken. 😉   Maar ik heb ze natuurlijk wel uitgepakt en wat zijn ze leuk! Cadeautjes voor het hele huishouden, wauw! 😍

Vanmorgen werd ik al verrast met een secret santa pakket! Supersnel van PostNL 😉 en van mijn secret santa (In tegenstelling tot het pakket van bunnybunch wat maandag al verzonden is en wat ik nu nog s

Alles moest eigenlijk even geproefd worden, want zelfs de kaarten wilde Ozai met z'n eigen mond bekijken. 🤣     Ozai is echt super duper blij met de cadeau's! 😊😊 Hij wilde meteen

De  verdeling is gemaakt en ik heb alle pbtjes nagelopen en alle later opgestuurde toevoegingen aan lijstjes en adresgegevens nu verwerkt, ik ga dus nu beginnen met de privéberichtjes! 😄 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alle pb's zijn verzonden! 

Heb je geen pb gehad, neem dan even contact op, dan gaat er iets mis 😂

Jullie hebben iets meer dan een maand om iets leuks samen te stellen. 

Vergeet ook de hint niet in het pakje te stoppen!

Succes allemaal!

Mochten jullie tzt via de webwinkel een verzendlabel willen hebben, dan kan dat. voor 5.50 binnen Nederland, 7.50 voor pakjes van Nederland naar België. Dat is voor zendingen onder de 20 kg, die geen groot of afwijkend formaat hebben.

Ik kan die labels echter pas aanmaken als we ook daadwerkelijk gaan verzenden want ze verlopen na een week 😉 Daar zal ik dus meer informatie over geven in het berichtje wat ik begin december stuur, om jullie te herinneren aan de verzenddatum. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee en ik weet dat er deelnemers zijn die dat ook liever niet hebben, die het juist leuk vinden om het lastig te maken! 

Dus nee, die komt niet online. Pas als de pakjes er zijn zal ik een lijstje plaatsen van wie het ontvangen heeft, en wie zijn secret santa geraden heeft. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei lolalisa:

Is er trouwens ook een lijstje aan alle deelnemers? 😄 Of heeft iedereen die meedoet hier een bericht geplaatst?

5 uur geleden zei Pablo&Lola:

Is wel handig om de hints te ontrafelen, haha.

Gewoon extra goed je best doen met hints ontcijferen 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb mijn hints zojuist in elkaar gezet. Morgen paar cadeautjes halen, volgende week de rest. En dan kan ik aan de knutsel. Een kale kartonnen doos vind ik ook zo saai, wil het wel een beetje oppimpen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb mn pakket bij elkaar, €0,48 over budget maar dat is dan maar zo. Ga daar niet moeilijk over doen. Vanavond alles ingepakt, nu alleen de doos nog een strikje om doen en mijn hints opstellen en in de doos doen (ik ben oenig genoeg om dat te vergeten 😶) en dan kan ik het klaar zetten om aan de postduif mee te geven. 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .