Spring naar bijdragen
Bailey&Lexie

Goed huisje gezocht voor een onverwacht nestje van 3

Recommended Posts

Mijn naam is Monique en ik ben eigenaar van 2 hele lieve konijnen Bailey en Lexie.

Ik heb ze vanaf dat ze 8 weken waren en tot die tijd uit elkaar gehouden tot Bailey gecastereerd kon worden.

Dit is ook gebeurd,  tot we er achter kwamen dat hij toch een momentje heeft gevonden om met Lexie samen te zijn.

Het resultaat was een onverwacht nestje van 4 konijnentje waarbij helaas 1 het niet heeft gered.

We hebben nu 3 mooie konijnen erbij, maar ze worden toch te groot om met zijn vijven in 1 buitenhok te zitten.

Bailey (papa) wordt er ook niet vrolijker van, en ik vind het erg om hem zo te zien.

Wij hebben dan ook besloten om een goed huisje te vinden voor deze kleine lieverds.

ze worden deze week op 14 oktober, 8 weken en mogen het nest verlaten.

Als er iemand is die deze bunnies een goed huisje kan geven dan hoor ik dat graag.

PHhG9M5A.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry!  Regio maassluis

Het bepalen van geslacht vind ik erg moeilijk, ik heb het wel geprobeerd maar kan niet met zekerheid zeggen of het meisjes of jongens zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Bailey&Lexie:

Sorry!  Regio maassluis

Het bepalen van geslacht vind ik erg moeilijk, ik heb het wel geprobeerd maar kan niet met zekerheid zeggen of het meisjes of jongens zijn.

Dan gauw door de dierenarts laten checken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites