Ga naar inhoud

Snugglesafe heatpad


IreneM

Aanbevolen berichten

Ik heb begin dit jaar een Snugglesafe gekocht en het gisteren voor het eerst gebruikt bij Kyra. Ik dacht dat deze 10 uur warm blijven, maar die van mij blijft echt niet zo lang warm. Kan het zijn dat die van mij niet goed is? Of blijven ze gemiddeld minder lang warm? Ik heb het vanmorgen om 9 uur opgewarmd en toen ik om 3 uur weer thuis kwam, was de heatpad al volledig koud (dus na 6 uur).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze blijven niet zo heel lang warm, net zoals icepods niet zo lang koud blijven. Het enige voordeel tov alternatieven als een kruik, hittepit plastic flessen en koelelementen is als je het mij vraagt dat ze knaagproof zijn en onschadelijk als het toch kapot gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind juist dat ze best behoorlijk lang warm blijven. De 10 uur is denk ik wel in perfecte omstandigheden, dat wel. 

 

Ik heb er wel eens één in mijn bed gebruikt als kruik, en die was na 8 uur nog comfortabel warm aan mijn voeten. Heb je wel goed gekeken naar hoe lang & bij hoeveel watt hij verwarmd moest worden? Dat is best lang. In eerste instantie zijn ze dan best heet, daarna koelen ze af, en stabiliseren ze zich op een comfortabele warmte, vergelijkbaar met de warmte van een soortgenootje. En dat houden ze best lang vol is mijn ervaring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee Het is echt de Snugglesafe. Ik heb het bij Bunnybunch besteld, dus ik neem aan dat jij niet stiekem een namaakt 😜

Het ligt in de berging die niet geisoleerd en verwarmd is, dus dat zijn geen ideale omstandigheden. Als Kyra het niet meer nodig heeft zal ik m eens in bed testen. 

Ik verwarm het volgens mij wel goed, heb het gisteren nog gecheckt. 5 minuten op 900 watt. Dan is die inderdaad wel heel warm. Kan het nog net vasthouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .