mammafelina Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Fluffy en Pip wonen buiten in een hok met verdiepingen. De onderkant bestaat uit een ren van 2m2 en de bovenste etage is een nachthok. De ren is zowel aan de linker als aan de rechterzijde volledig open. Nu heb ik er al dak platen opgelegd, maar alsnog regent het in via de voor, onder en zijkanten. Nu weet ik wel dat de konijnen tegen regen kunnen, maar ik vind het heel vervelend dat hun hooi en wc bak steeds nat worden. Ik kan dat helaas niet allemaal kwijt in het nachthok. Dus hebben jullie misschien tips om het een beetje droog te houden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Plexiglas er voor hangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 8 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Ik heb voor nu aan 1 zijkant en aan een klein gedeelte van de voorkant een stuk plastic gehangen. Volgende week gaan we kijken voor plexiglas om een deel van de ren mee af te dekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterrelotje Geplaatst: 11 oktober 2020 Delen Geplaatst: 11 oktober 2020 Ik heb bij grootplezier plexiglas plaatjes in verschillende maten besteld. Ook omdat hooi en toiletbak doornat werden en bovenin geen ruimte is. Werkt supergoed! En je haalt ze ook zo weer weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterrelotje Geplaatst: 11 oktober 2020 Delen Geplaatst: 11 oktober 2020 En wat betreft regen via de onderkant, wij gaan het hok van de grond halen door een paar betontegels neer te leggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten