Christine. Geplaatst: 7 oktober 2020 Delen Geplaatst: 7 oktober 2020 Hoi! Allereerst wil ik me even voor stellen ik ben Christine en ik ben nieuw hier ! Ik heb meerdere hamstertjes 1 syrische en 3 russische. Ik heb een opleiding dieren zirg en welzijn gestudeerd en ben nu 19 jaar. Nu als volgende heb ik een vraag. Mijn russishe vrouwtje van nu ongeveer 7 maand oud heeft een probleempje. Zei heeft een suprise nestje gekregen toen ik haar op had gehaald bij iemand thuis en sinds dien heeft ze eigenlijk last van plakkerige poep het was af en aan maar nu is het eigenlijk altijd zo. De kleur is een druin groene kleur en is plakkerig (niet waterig dus geen diaree) verder is ze actief eet en drinkt ze gewoon goed en zie je niks raars aan haar. Ik had het al gevraagd aan de Da maar die weet het niet die ging er nog eens heel hoed overdenken met een paar collega's en dan hoor ik vrijdag meer. Nu vraag ik me af weet iemand hier wat het kan zijn ? Al weet iemand wat het is of heeft een vermoeden ga ik uiteraard naar een exoten da. Ze krijgt voer van whoopie (speciaal samengesteld voer al sind ze hier is) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Ik denk dat ik zou beginnen met controleren of het aan de voeding kan liggen. Is het de juiste voeding, is er niets mis met de verpakking (vochtig geworden, te lang geopend, productie fout, dat soort dingen). Dat kun je controleren door aan een nieuwe verpakking met andere productie/houdbaarheid te beginnen. Ook zou ik vragen of de dierenarts wat ontlasting kan bekijken, kan onderzoeken. Wie weet is het een wormbesmetting. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christine. Geplaatst: 8 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 3 uur geleden zei Evee: Ik denk dat ik zou beginnen met controleren of het aan de voeding kan liggen. Is het de juiste voeding, is er niets mis met de verpakking (vochtig geworden, te lang geopend, productie fout, dat soort dingen). Dat kun je controleren door aan een nieuwe verpakking met andere productie/houdbaarheid te beginnen. Ook zou ik vragen of de dierenarts wat ontlasting kan bekijken, kan onderzoeken. Wie weet is het een wormbesmetting. Dankjewel. Ik zal eens vragen of ze naar haar ontlasting kunnen kijken. Aan het voer licht het niet dat weet ik zeker ik heb namelijk nog andere hammies die het zelfde voer krijgen en die hebben nergens last van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten