Ga naar inhoud

Wordt Pinkel een reuze konijn?

Maudt
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb Pinkel (zie foto's) nu twee weekjes in bezit. Hij is rond de 10 weken geschat door de opvang. Hij weegt momenteel 1,5 kg. Ik heb wat op internet zitten rondspeuren en wat foto's zitten kijken van Vlaamse reuzen met een leeftijd van 10 weken. Nu vind ik Pinkel daar al aardig wat van weg hebben. Vorige week had hij een hangoortje, momenteel staan beide oren al ruim 5 dagen rechtop. Wat denken jullie, zit de kans erin dat dit een reus kan worden of wordt hij gewoon een iets groter konijn?

Ps. Het kratje waar hij rechtop bij staat is 36cm hoog. Dan kunnen jullie een voorstelling maken hoe lang hij is als hij zich strekt. (hij kan zich nog langer strekken, dit viel nog mee). 

Groetjes Maud en Pinkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Punky🐰:

Die oren zijn inderdaad wel opmerkelijk groot voor een konijntje van tien weken. Hij lijk inderdaad, zoals @Dollieal zei. Geen zuivere Vlaamse reus. Wel een nakomeling ervan. Het zal, als ik de foto’s goed bekijk, toch wel een groot beestje worden!

Dankjewel voor je reactie! Een zuiver ras denk ik ook niet haha. Maar ik gok inderdaad ook dat hij nog wel flink zal groeien 😅

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .