Maudt Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Hoi allemaal, Ik heb Pinkel (zie foto's) nu twee weekjes in bezit. Hij is rond de 10 weken geschat door de opvang. Hij weegt momenteel 1,5 kg. Ik heb wat op internet zitten rondspeuren en wat foto's zitten kijken van Vlaamse reuzen met een leeftijd van 10 weken. Nu vind ik Pinkel daar al aardig wat van weg hebben. Vorige week had hij een hangoortje, momenteel staan beide oren al ruim 5 dagen rechtop. Wat denken jullie, zit de kans erin dat dit een reus kan worden of wordt hij gewoon een iets groter konijn? Ps. Het kratje waar hij rechtop bij staat is 36cm hoog. Dan kunnen jullie een voorstelling maken hoe lang hij is als hij zich strekt. (hij kan zich nog langer strekken, dit viel nog mee). Groetjes Maud en Pinkel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 6 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Hij ziet erg heeeeeel erg Vlaams uit als je het mij vraagt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Ik vind hem behoorlijk groot, zijn achterpoten zijn ook best al groot valt me op. Ik denk dat het een vlaamse reus is inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Als de leeftijd klopt lijkt het me geen zuivere Vlaam, dan vind ik 1,5 kg wel licht. Het zal wel een flinkerd worden inderdaad. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WinnyEilish❤️ Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 je kunt kenmerken van vlaamse reuzen opzoeken 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Die oren zijn inderdaad wel opmerkelijk groot voor een konijntje van tien weken. Hij lijk inderdaad, zoals @Dollieal zei. Geen zuivere Vlaamse reus. Wel een nakomeling ervan. Het zal, als ik de foto’s goed bekijk, toch wel een groot beestje worden! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 6 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 12 minuten geleden zei WinnyEilish❤️: je kunt kenmerken van vlaamse reuzen opzoeken Dankjewel voor je tip. Echter vind ik alleen maar kenmerken van konijnen die al volgroeid zijn.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 6 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 2 minuten geleden zei Punky🐰: Die oren zijn inderdaad wel opmerkelijk groot voor een konijntje van tien weken. Hij lijk inderdaad, zoals @Dollieal zei. Geen zuivere Vlaamse reus. Wel een nakomeling ervan. Het zal, als ik de foto’s goed bekijk, toch wel een groot beestje worden! Dankjewel voor je reactie! Een zuiver ras denk ik ook niet haha. Maar ik gok inderdaad ook dat hij nog wel flink zal groeien 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Ik heb er niet heel veel verstand van hoe groot ze gaan worden maar aan zijn oren te zien best een flinke. Mijn volwassen teddydwerg weegt ook 1.5 kilo! 😂 Pinkel ziet er wel prachtig uit zeg. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Voor een vlaamse reus is hij wel aan de lichte kant met 10 weken. Maar ik denk dat het wel flinke jongen, een "rond de 4 a 5 kg konijn" kan gaan worden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 oktober 2020 Delen Geplaatst: 6 oktober 2020 Wat een mooierd, zeg. 💛 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 oktober 2020 Delen Geplaatst: 7 oktober 2020 O wat een knapperd en die oooooren 😍😍😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten