Ga naar inhoud

Veel jeuk


Bucksternight

Aanbevolen berichten

Mijn konijn krabt heel veel aan de oren, ik zie niet echt iets, alleen een beetje schilfertjes. Binnenin het oor zie alleen een heel klein beetje korstig. Echt niet veel en heel diep. Ik heb echt moeite om het te kunnen zien. Voor de rest is hij tiptop (buiten zijn longen dan, die zijn ok maar niet top) hij eet, speelt, slaapt net zoals anders. Ik maak me niet echt veel zorgen maar het is toch wel een dingetje,aangezien het erg slecht zou zijn als hij bovenop een klaplong nog iets anders krijgt... 

 

Weten jullie iets meer?

 

Ik en Puck

🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
11 minuten geleden zei Suuzan_:

Ik heb dit topic aangeklikt omdat ik bij mijn konijn hetzelfde zie, echter ben ik al naar de dierenarts geweest en die heeft niks in de oren gezien. Toch nieuwsgierig dus of het nog wat anders zou kunnen zijn! 🤔

Het kan ook iets met de tanden zijn. Ik heb een konijn met haakjes in huis gehad, die krabde zich een ongeluk aan zijn oor. Na de behandeling aan zijn tanden was dat over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Eefje:

Het kan ook iets met de tanden zijn. Ik heb een konijn met haakjes in huis gehad, die krabde zich een ongeluk aan zijn oor. Na de behandeling aan zijn tanden was dat over.

Oh, dat is zeker interessant, dat ga ik even heel goed in de gaten houden! Dank je! Ondanks dat volgensmij de dierenarts die de laatste keer ook heeft bekeken, maar misschien dan net niet goed genoeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat konijn in kwestie at wel gewoon flink door, ondanks dat hij echt lelijke haken had. Die zaten wel helemaal achterin, alleen te zien onder narcose. Verder zag ik aan hem dat hij kwijlde, heel veel dronk, een traanoog had, en zijn brokjes niet direct opkauwde, maar ze eerst op een bepaalde manier tussen zijn kiezen wilde hebben. Het viel op dat hij apart at. En dat krabben aan zijn oor dus. Als je daar allemaal niks van ziet lijkt de kans me klein dat het haakjes zijn. Maar wat het dan wel is.. er zit daar zoveel bij elkaar en met elkaar in verbinding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Puck heeft dat krabben al een tijdje, maar dat begon eigenlijk door de zware antibiotica die hij moest krijgen, dus de DA zei dat dat een bijkomende dingen waren voor die medicijnen dus daarom deed ik er nooit iets aan. Maar ondertussen is de medicatie al lang gestopt. Dus weet niet goed of dit normaal is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .