Ga naar inhoud

Simpel speeltje van papier

Aanbevolen berichten

Mijn printer geeft voortdurend foutmeldingen en print vaak lege velletjes papier met alleen het woord 'Error' in een hoekje, zodat het vel niet meer bruikbaar is. Omdat ik dat zonde vind van het papier, gebruik ik deze a4tjes als konijnenspeeltje. Ik neem een paar brokjes en breek die in kleine stukjes, die ik op het midden van een vel papier leg. Vervolgens maak ik een heel stevige, kleine prop van het papier, met die brokjes erin. Het balletje gooi ik in de ren, en mijn konijnen - die lijken te ruiken dat er brokjes in het propje zitten - worden er helemaal wild van, rennen achter de prop aan, gooien ermee, trekken en knagen eraan, etc. Na een minuut of tien hebben ze de brokjes te pakken en is de prop een beetje uitgevouwen of kapot geknaagd. Een leuke, simpele vorm van entertainment.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Kenijn:

Mijn printer geeft voortdurend foutmeldingen en print vaak lege velletjes papier met alleen het woord 'Error' in een hoekje, zodat het vel niet meer bruikbaar is. Omdat ik dat zonde vind van het papier, gebruik ik deze a4tjes als konijnenspeeltje. Ik neem een paar brokjes en breek die in kleine stukjes, die ik op het midden van een vel papier leg. Vervolgens maak ik een heel stevige, kleine prop van het papier, met die brokjes erin. Het balletje gooi ik in de ren, en mijn konijnen - die lijken te ruiken dat er brokjes in het propje zitten - worden er helemaal wild van, rennen achter de prop aan, gooien ermee, trekken en knagen eraan, etc. Na een minuut of tien hebben ze de brokjes te pakken en is de prop een beetje uitgevouwen of kapot geknaagd. Een leuke, simpele vorm van entertainment.

Ik doe altijd precies hetzelfde. Maar dan wel niet omdat mijn printer kuren heeft. Eerder omdat mijn mama juf is, soms print ze dan blaadjes te veel, die gebruik ik dan voor mijn Punk

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei Kenijn:

Is gewoon printpapier gebleekt, en is dat ongezond voor konijnen? Dan zal ik opletten dat ze het papier niet opeten. (Volgens mij knagen ze er alleen gaatjes in om bij de brokjes te komen.)

Volgens mij word er nog steeds chloor gebruikt voor het bleken in sommige gevallen. Voor de zekerheid heeft ik het zelf niet. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .