Gast Geplaatst: 4 oktober 2020 Delen Geplaatst: 4 oktober 2020 21 minuten geleden zei IreneM: Oh 😐 *wortelhapjes*, dan snap ik het wel ja 😅 Na de drie goudvissen hebben we het nog met een school guppen geprobeerd. Vond hij ook erg smakelijk 😋 Nu woont hij samen met een stel slakken. Die maakt hij ook geregeld het leven zuur (kun je zo leuk proberen van de ramen af te duwen 🙄) maar die zijn sterk genoeg om zijn pesterijen te overleven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 oktober 2020 Delen Geplaatst: 4 oktober 2020 Dit is de kanibaal in kwestie trouwens. Best wel knap toch..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 5 oktober 2020 Delen Geplaatst: 5 oktober 2020 Ik zou niet durven om wat anders te zeggen nu ik weet hoe crimineel hij is 😂 vind sluierstaarten wel heel leuk! Heb ze vroeger ook gehad en straks ga ik verhuizen en het begint wel weer heel erg te kriebelen hoor. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 5 oktober 2020 Delen Geplaatst: 5 oktober 2020 Ik heb ook verschillende sluierstaarten gehad maar die waren vergeleken gewone goudvissen juist erg zacht van karakter. Toen ik erachter kwam dat ze min. een aquarium van 100 cm nodig hadden heb ik ze naar de vijver van mijn oom en tante gedaan. Ze zijn toen meteen enorm gaan groeien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 oktober 2020 Delen Geplaatst: 5 oktober 2020 Ik heb vroeger echt heel fout goudvissen in zo een kleine ronde kom gehad. Die echt maar een jaar bleven leven. Heel sneu eigenlijk. Eén van mijn zus en één van mij. Op een gegeven moment wilde ik geen nieuwe meer, mijn zus heeft er toen nog wel één gekocht, maar die sprong 's nachts vaak uit de kom en lag dan een tijdje op het droge tot er iemand beneden kwam en hem terug stopte. Eigenlijk zijn goudvissen dieren die het meestal ook niet goed hebben als huisdier, een onbegrepen diersoort, helaas. Maar in het geval van Hannibal snap ik dat je er geen nieuwe meer bij doet. Is hij zo territoriaal dat hij de anderen opeet? Of wat voor reden zit daar achter? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 oktober 2020 Delen Geplaatst: 5 oktober 2020 Ik heb geen idee waarom hij het doet, ze zaten met zn allen in een aquarium van 120 cm dus niet te klein. Nu heeft hij een aquarium van 100cm dus ook alle ruimte. Het is gewoon een rare vis 😶 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten