Ga naar inhoud

Bultje op hoofd konijn


Sjaak en Fien

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Mira11:

Het is moeilijk te zien hoe groot het bultje is. Het lijkt wel een erg droog en zelfs een beetje schimmelachtig. Heeft hij er last van? Jeuk aan?

Nee volgens mij heeft hij geen jeuk. Het schimmelachtige zijn schilfertjes, geen schimmel denk ik, het is een heel klein plat bultje die best hard is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het best inderdaad even de dierenarts kan bellen. Misschien kun je de foto doorsturen naar de dierenarts, en kan die aangeven of het nodig is om langs te komen of niet. 

 

Ik weet ook niet wat het is. Talg? Een oud wondje? Parasieten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Evee:

Ik denk dat je het best inderdaad even de dierenarts kan bellen. Misschien kun je de foto doorsturen naar de dierenarts, en kan die aangeven of het nodig is om langs te komen of niet. 

 

Ik weet ook niet wat het is. Talg? Een oud wondje? Parasieten? 

Ik heb vandaag nog een keer gekeken, het was een korstje! Nu is het een heeeeeel klein wondje. Dank!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2020 at 13:38 zei Mira11:

Het is moeilijk te zien hoe groot het bultje is. Het lijkt wel een erg droog en zelfs een beetje schimmelachtig. Heeft hij er last van? Jeuk aan?

Vet raar, nu opeens zit het er wel weer, vorige keer niet goed gekeken denk ik?? Maar het is nog hetzelfde volgensmij, als het groter wordt ga ik naar de DA maar zo te zien gaat t wel weg.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .