Maudt Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar konijnenopvangen in Limburg waar ik over een aantal weken een leuk vriendinnetje voor mijn Pinkel kan halen. Pinkel heb ik gehaald bij de dierenbescherming Born. Ook ben ik bekend met Het zoekende keuteltje in Zuid-Limburg. Ik heb me al suf gezocht op internet naar nog meer konijnenopvangen in Limburg waar ik een leuk konijntje kan vinden voor Pinkel. Weten jullie nog meer konijnenopvangen in Limburg en dan het liefst Zuid-Limburg? Groetjes Maud & Pinkel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Heb je al in de lijst met opvangen gekeken? https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 3 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2020 9 uur geleden zei Marjoleink: Heb je al in de lijst met opvangen gekeken? https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst Ja, hier staat enkel de dierenbescherming en opvang in Born in. Hier heb ik Pinkel gehaald 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2020 Delen Geplaatst: 3 oktober 2020 Ik weet dat er meer opvangen zijn, maar ik weet ook dat die kwalitatief nog niet echt voldoen, wat ook de reden is dat die niet op de lijst hier op de website staan. Ik denk dat als je echt in Limburg wil blijven het lastig word. Is het een optie voor je om toch iets verder weg te zoeken, in Brabant zitten er wel best een aantal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2020 Delen Geplaatst: 3 oktober 2020 Misschien dat @Deeskuh88 verder nog wel tips voor je heeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 4 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2020 Op 3-10-2020 at 08:12 zei Evee: Ik weet dat er meer opvangen zijn, maar ik weet ook dat die kwalitatief nog niet echt voldoen, wat ook de reden is dat die niet op de lijst hier op de website staan. Ik denk dat als je echt in Limburg wil blijven het lastig word. Is het een optie voor je om toch iets verder weg te zoeken, in Brabant zitten er wel best een aantal. Het liefst wel in Limburg. Maar dierenbescherming Born is heel goed bevallen, dus waarschijnlijk ga ik daar gewoon terug voor een leuk konijntje 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten