Ga naar inhoud

Mank pootje


Hann@

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zag vandaag dat mijn konijntje niet steunde op zijn rechterachterpoot. Hij huppelt ook een beetje vreemd, maar is wel heel beweeglijk en actief en ging nog even op zijn achterste poten staan toen ik een snackje aanbood. Ik weet niet goed of ik me zorgen moet maken om dat ene pootje, als ik zo op internet zoek dan kom ik vaak die parasiet E. Cuniculli tegen en dat schrikt me enorm af. Kan ik volgens jullie nog even afwachten hoe het evolueert? Of beter direct naar de dierenarts gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het beste naar de dierenarts gaan. Konijnen laten niet snel zien dat ze pijn hebben of ziek zijn. Als ze het laten zien is er dus echt wat aan de hand. 

Mocht het Ec zijn dan is het heel erg belangrijk om zo snel mogelijk met de behandeling te starten. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! 🙂

kom net van bij de dierenarts! Ze twijfelde zelf, maar waarschijnlijk heeft hij zich gewoon pijn gedaan omdat hij nogal een wilde speler is... ik heb pijnstillers meegekregen, maar voor de zekerheid ook medicatie tegen E. cuniculli. Ik hoop dat het snel werkt, want het is toch triestig, zo'n mank pootje 😕

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .