Renske34 Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 De fotowedstrijd van oktober heeft als thema "Schattig". Als je aan konijnen denkt dan is het eerste woord wat in je opkomt....Een goede kans dat het 'schattig' is. Wat is er nu schattiger dan twee (eigenlijk minstens vier) paar oren: hangend of staand, reusachtig of klein met een lief snoetje wat je aankijkt, bedelend om iets lekkers. Maar ook andere huisdieren kunnen er wat van! Iedereen is welkom. Laat zien welke invulling jouw huisdieren geven aan dit thema ! Bewerkte foto's zijn deze maand niet toegestaan. De spelregels op een rij: - 1 foto per persoon. Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen. - Heb je vorige maand gewonnen? Helaas mag je deze maand dan een keertje niet mee doen. - Bewerkte foto's zijn alleen toegestaan als dit in de opdracht van de maand is genoemd. - Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen. - Het is de bedoeling dat het een foto is van een dier dat van jezelf is (tenzij het thema anders aangeeft) en de foto moet door jou zelf gemaakt zijn. - Stemmen mag de gehele maand, en doe je via de "vind ik leuk" knop, rechts onder een bericht. Ook de smileys en hartjes tellen mee als "like". De foto met de meeste stemmen aan het eind van de maand, wint de wedstrijd. - Winnaars krijgen een plekje in het topic met de winnaars van dat jaar en op de bunnybunch facebookpagina, instagram en pinterest. - De winnaar, dat is de foto met de meeste likes aan het eind van de maand, ontvangt een kortingscode t.w.v. 5 euro te besteden in de Bunnybunch Webwinkel. - Het hoeft geen konijnenfoto te zijn, honden, katten, paarden, kleine knagertjes, alle diertjes mogen mee doen, zolang de foto maar aansluit bij het thema van de maand. Lukt het niet om een foto te plaatsen? Dan is het bestand waarschijnlijk te groot. Tips hoe je de foto dan alsnog kan plaatsen lees je in dit topic. Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's! Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan om het overzichtelijk te houden, maar kun je kwijt in via de link hier onder: Verzin iets leuks en inzenden maar !! Succes ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 oktober 2020 Delen Geplaatst: 1 oktober 2020 Ware liefde, lekker tegen elkaar, hier en daar een kusje. Samen lekker liggen in de doos, om hem daarna samen te slopen 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Hier zat hij zoooo schattig! Je moet hem omgekeerd denken. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 De mooiste foto die ik van Koos heb.. 19 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Betsy in haar aai mij modus 11 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 “Zeg mens, zo vaak willen wij geen aandacht van jou dus als we het willen dien je het te geven ook ja!!” Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kenijn Geplaatst: 4 oktober 2020 Delen Geplaatst: 4 oktober 2020 (aangepast) Mijn rammetje van vijf maanden oud. Net een engeltje toch? 😇 4 oktober 2020 aangepast door Kenijn 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 7 oktober 2020 Delen Geplaatst: 7 oktober 2020 Elke avond rond een uur of tien is het snoepjestijd en wie het mooiste zit, die krijgt als eerste, tenminste, dat denken wij. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 7 oktober 2020 Delen Geplaatst: 7 oktober 2020 Dit was zo'n schattig moment samen... Fendi lag diep in dromenland, zoals je kan zien. Ze hebben nog nooit een middag zonder elkaar gespendeerd. Meestal liggen ze achter het hok te slapen, maar nu zo open en bloot in de zandbak was toch wel heel speciaal 🥰 17 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marja Schenk Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 9 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bri20 Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Lekker samen een dutje doen in het avond zonnetje ❤️☀️ 15 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kim Dekker Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Mijn verliefde droppies Cooper & Chloe 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Pinkel in de grote opslag box voor het hooi! 🤩 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charissa Yasmin Korbeeck Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Ah mag Frits mee naar buiten toe? Elke keer dat we onze schoenen aan doen hetzelfde liedje. 😊 Het maakt het niet makkelijker om de deur uit te gaan. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LoesR Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Molly en Mickey lagen tegen elkaar aan te slapen. Leuk fotomoment, vond ik. Maar Molly is super nieuwschierig en kwam direct omhoog.. En ging gapen. Dát zag er pas schattig uit, vind ik zelf.. 😍 5 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bobbie en Freddie Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Lekker buitenspelen 🙂 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Juliette Goldbach Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 In plaats van hooi uit de emmer eten, gewoon in de emmer duiken, lekker onder het hooi. Elke dag weer vol gekke verrassingen met Kiko. 7 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsey Kweens Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Mijn schattige Lucky 🙂 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roosje16 Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 (aangepast) Onze Roos heeft een bijzondere band met de honden! 27 oktober 2020 aangepast door Evee Maar één foto per persoon is toegestaan. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudle Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Kijk hoe schattig ik rechtop kan staan. Heb ik nu wat brokjes verdiend🙂?https://www.dropbox.com/s/l60pwllu2vmohem/20200828_125140.jpg?dl=0 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Jeetje, dan denk je dat het thema “Schattig” zo makkelijk is, maar vind maar eens DE foto. Ik ga voor deze, want wat is schattiger dan een konijn? Juist, twee konijnen. 😊 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ToosTurboBeppie Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Mijn lieve zusjes Toos en Bep die normaal in het gezelschap van 2 andere bunnys zijn. Het was lastig om te kiezen. 4 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Uit de oude doos, mijn zwaar verliefde koppel Moeshoe en Snow. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Baetens Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Mijn oogappeltje toen ze nog makkelijk op mijn schoot kwam liggen 🥰 5 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lolalisa Geplaatst: 8 oktober 2020 Delen Geplaatst: 8 oktober 2020 Hallo? Wie is daar? 💗😊 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten