Ga naar inhoud

Weet iemand wat dit is?


bibi&bobo

Aanbevolen berichten

Hoi,

Bobo is 21 september gecastreerd. Het ging eigenlijk gelijk daarna super goed. 
hij is ook zeker rustiger geworden. Ik controleer iedere dag de “wond” of de hechtingen er nog goed uit zien en als er geen bloed is te zien. Het zag er iedere dag goed uit totdat ik net ging kijken... er zit een ophoping laat ik maar zeggen, waarvan ik niet weet wat het precies is. Het lijkt een beetje op een zacht keuteltje, dat dacht ik ook maar toen ik het uit zijn vacht wou halen was het dus echt vloeibaar zeg maar. Het is een beetje bruin/rood van kleur. Is dat dan bloed of plakpoep? Ik zag hem er net ook aan likken.... dat is natuurlijk niet de bedoeling. 
Ik zal er een foto bij toe voegen voor meer duidelijkheid. We hebben morgen al een afspraak bij de dierenarts staan, maar dat is de controle. Ik zal het dan nog even navragen. 
Trouwens hij eet en drinkt wel nog goed. 

47B8CAA4-1885-4CFC-8748-7784826EFB32.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Is het niet gewoon een blindedarmkeutel die hij op wilde eten? Het is moeilijk te zien op de foto. Blindedarmkeutels lijken van een afstandje op gewone keutels, maar ze zijn zacht (en je ruikt het 😅), vaak in een soort druiventrosje aan elkaar en glimmend. 

Ik dacht inderdaad dat het een keutel was maar toen ik het uit zijn vacht woud halen was het echt vloeibaar. Het was ook geen tros maar een klont🥴

aangepast door bibi&bobo
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Hmm... Kan het plakpoep zijn? Heeft hij iets anders gegeten dan gewoonlijk?

Hij heeft gister sla gehad, dat krijgt die wel vaker en hij reageert er altijd goed op.

het zou plakploep kunnen zijn maar ik vind de kleur wel raar daarvoor.

sorry voor de wazige foto

8A4E99BA-C116-4A24-9805-75F7556CAD4A.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .