Ga naar inhoud

Trovet


mammafelina

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de tips. 

Zijn er nog andere dingen die beter zijn voor het gebit? Is Timothy hooi bijvoorbeeld beter dan gewoon hooi?

Dan zou ik dat namelijk ook nog aan mijn hooi mengsel toe kunnen voegen.

Hier wordt super trio nog verkocht zag ik van de week. Is dat handig om te geven of zou het een hele oude voorraad zijn? Dacht dat het niet meer gemaakt werd eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei mammafelina:

Bedankt voor de tips. 

Zijn er nog andere dingen die beter zijn voor het gebit? Is Timothy hooi bijvoorbeeld beter dan gewoon hooi?

Dan zou ik dat namelijk ook nog aan mijn hooi mengsel toe kunnen voegen.

Hier wordt super trio nog verkocht zag ik van de week. Is dat handig om te geven of zou het een hele oude voorraad zijn? Dacht dat het niet meer gemaakt werd eigenlijk.

 

Timothy hooi is juist heel laag in calcium. Dat is goed voor blaas en nierproblemen, maar bij gebitsproblemen is te weinig calcium juist weer niet goed. Te weinig calcium kan weer kiesproblemen geven. Je kan wel timothy hooi geven, maar ik zou het dan wel mengen met andere hooisoorten. Dus niet alleen dat. 

 

Super trio word al langere tijd niet gemaakt, ik denk dat het oude voorraad is wat je dan nog tegen komt. Weet je zeker dat het niet de nieuwe variant er van is? Hobby first? Dat is wel anders van samenstelling. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .